2012. július 1.

Nem ciki?



Szerinted nem égő a tanga bikini?
Tegnap strandolni voltam és megdöbbenve tapasztaltam, hogy még mindig vannak, akik tangában nyomulnak...

Töredelmesen bevallom, régen, még az érettségi környékén egyszer én is vettem egy tangás bikinit. Ennek rettentő prózai oka volt: nem találtam olyat, aminek a felsőrésze megfelelt volna. Ez jó volt, viszont ehhez csak tangás alsó volt... Akkoriban még nem volt elterjedt a külön alsó, külön felső vásárlás sajnos. Így megvettem, sőt elárulom, volt is rajtam pár alkalommal. Borzasztóan rosszul éreztem magam benne... Nem vagyok egy magamutogató típus és úgy éreztem, meztelen vagyok egy szál tangában. Plusz még jól le is égett a popsim. :D




Visszakanyarodva az eredeti témához: szerintem rém ciki manapság egy strandra tangát felvenni. Egy eldugott, tengerpartra azt mondom, oké, ott mindenki azt csinál, amit akar. Ott működik a monokini is. De pl. egy balatoni strandon???? Szerintem oda sem a tanga, sem a monokini nem való.


Azt már tényleg csak mellesleg jegyzem meg, hogy tanga szerintem amúgy is csak azoknak megengedett, akiknek tökéletes (feszes, formás, narancsbőrmentes) a popsija! Nem a méret a lényeges alapvetően, hanem sokkal inkább a forma. Mindannyian érezzük, hogy van, akinek egész egyszerűen nem áll jól. Ha valaki így mégis felveszi, inkább lesz röhejes, mint csinos... De mint tudjuk, monokinizni is főleg azok a nők szoktak, akinek hogy úgy mondjam, az égvilágon senki nem kíváncsi a testére... :D Hiszen jellemzően nem a szexbombák szokták mindenki előtt levetni a bikini felsőjüket napozás közben... Ugye ismerős?

Szerinted tehát a tanga most, 2012-ben ciki vagy sem?

12 megjegyzés:

Szerintem közönséges a tangás bikini, én nem venném fel pedig sokak szerint jó seggem van. Még hordják, főleg fiatalok, a gond ott kezdődik h. a többségnek narancsbőre van vagy löttyedt/túlméretezett a segge, nem a feszes kisportolt pópóval rendelkező nőkön látni. Ami még ennél is undorítóbb, az ha pasi viseli. Tavaly láttam ilyet strandon és az nem is fiatal pasi volt, hanem egy vén pasi és szőrös volt a segge erre még tangát vett fel rá.... majdnem hánytam.

Nem ciki, csak nem divat. Az ízlés szubjektív, ha valakinek nem tetszik az talán ne nézegesse a másik tangás seggét. Elég nagy a strand/part mindenkinek. Ha narancsbőrös valaki hátsója azon plusz 3-4 centi széles anyag már nem oszt nem szoroz.

Valahogy nem lehet nem meglátni más seggét, ha odaköltözik cuccostól tőled 1 méterre. :-D Bocs, h. nem csukott szemmel strandolok.
Nekem nincs narancsbőröm, meg még sportolok is, amitől feszes... mégsem mutogatom magam tangában másoknak. Ez max. a páromra tartozik, nem boldog-boldogtalanra. :-)
Létezik önkritika... ha valaki önszántából felhívja a figyelmet a testi hibáira annak nincs. A tanga pont az a ruhadarabocska ami csak formás hátsón mutat jól.

Nem szeretem, ha valamire azt mondják ciki vagy szuper menő, mert mindenki azt vesz fel, amit akar, de azért a jóízlés határán belül. A tangás verzió nekem sem tetszik, sőt! Túl sokat mutat. Meg miért akarnám, hogy mindenki lássa az én fenekemet? Abszurdum :D

Én is egyetértek azzal, hogy mindenki azt vesz fel, ami neki tetszik, na de sajnos a jó ízlést is mindenki másképp gondolja...
Engem sem érdekel senkinek sem a feneke, de tényleg nem tudok nem odanézni, ha előttem megy vagy pont az orrom előtt fekszik egy lány tangában.
Hogy kinek mi a menő vagy ciki (mondhatjuk úgy: mi tetszik vagy mi nem tetszik), tényleg tök szubjektív. Én letettem a voksomat, én nem szeretem és nem szeretem másokon sem nézni. Persze ha valaki így érzi jól magát, azt rohadtul nem fogja érdekelni, hogy én vagy bárki más mit gondol. :)

Hüm, én akkor sem vennék fel tangásat, ha narancsmentes, kőkemény, Rambo seggem lenne. Max itthonra, a kert eldugott, rálátásmentes sarkában lépnék ki a házból tangeszban. :D

Arról, hogy mi ciki s mi sem, arról nem nyilatkozom. De egy biztos: sosem vennék fel tangás bikinit :) A sima bikiniben is meztelennek érzem magam :D
By the way: Új feliratkozó vagyok és tetszik a blogod! Nézz be, ha van kedved : paintyourself.blogspot.hu

Verus, Fanni: én is meztelennek érezném magam tangában egy strandon. :)
Fanni, köszi, örülök, hogy tetszik, feltétlen be fogok nézni hozzád!

Ez hülyeség hogy ciki! Annak ciki aki prűd, vagy egyszerűen gyáva, és nincs megbarátkozva a saját testével. Az ehhez hasonló buta posztok, meg a média agymosása veri bele a csajok fejébe hogy a tanga kiment a divatból. Szánalmas az is aki ezt a témát felhozta. :) Egyébként meg miért kéne bárkinek is azzal foglalkoznia, hogy mit gondol a másik vadidegen, egy több hektáros szabad strandon nem igaz hogy nem tud máshova nézni ha nem tetszik neki (hacsak nem féltékeny rá). Az országban a szabad strandokon megengedett a tanga és napozáshoz (fekve) a topless is. Mindenki éljen úgy ahogy neki tetszik, és érezze jól magát. Az hogy van, hogy Németországban, Ausztriában, Horvátországban, Görögországban senkit nem zavar se a tanga se a topless? Mert ezek nem olyan prűd média által agy-mosott emberek mint mi vagyunk. Ébresztő!!! Ez a 21-edik század! Egyébként Én 15 éves korom óta tanga-bikinit hordok ami azt jelenti hogy 14 éve, és magyar strandon még soha nem ért ez miatt kellemetlenség, se rossz indulatú pillantás se beszólás se fütty. Szóval szerintem abszolút nem zavar senkit. Pláne pasikat, csak azokat a lányokat akik féltékenyek mert Ők ezt nem merik megtenni, és észreveszik hogy a pasijuknak viszont igencsak bejön a tangás cicalány látványa. Mellesleg örömmel tapasztalom hogy az elmúlt 2-3 évben nagy mértékben megnőtt a tangát és féltangát viselő lányok száma a strandokon, valamint már minden normálisabb fürdőruha üzletben kaphatóak az ilyen típusú fürdőrucik. Szóval a prűdek pironkodjanak csak, a belevaló csajok meg élvezzék az életet a szabadságot és a szép barna popsijukat. :)

Szerintem nem kell ennyire túllihegni a dolgot. Én is úgy gondolom, hogy a tangás bikini nem strandra való, mert tényleg elég magamutogató viselet, még ha a strandokon alapból kevesebb ruhában is vannak az emberek. Persze, ha valaki mindenáron ilyet akar felvenni, hát legyen, azért még nem kell egyből leírni az illetőt, meg elmondani mindenfélének. Szóval azt is hülyeségnek tartom, ha ezen annyira kiakadnak egyesek.
Kedves utolsó válaszoló: tartsd tiszteletben mások nézeteit. Miért várod el, hogy elfogadják azt, amit te gondolsz, ha Te prűdnek, gyávának, butának nevezed, egy szóval sértegeted azokat, akik más véleményen vannak...

Névtelen1: engem külföldön is zavar a meztelenkedés (topless, tanga). Számomra nem oda való. És mondod, hogy "nem kell odanézni". Persze nem is nézek, mert nem tetszik, de akaratlanul is látom. Sajnos... Ez az én véleményem.

Névtelen2: nem írtam le a tangában strandoló embereket, csak azt, hogy nekem nem tetszik és hogy szerintem igenis "ciki". :)

Megjegyzés küldése