2012. július 15.

Az új lapos



Sikerült végre megtalálni a legújabb jóbarátomat!
Mint beszámoltam róla, az utóbbi napokat egy új laptop keresésével töltöttem, majd a beszerzés és beüzemelés volt műsoron.

A választásom végül egy Asus-ra esett (Asus K53SD SX806D). Teljesen véletlen, hogy fehér a színe, egyszerűen csak ilyen volt éppen akciósan, fekete nem. Mondjuk alapvetően számomra teljesen mindegy, milyen a színe egy gépnek, ez sosem érdekelt. :)))

Egyelőre még nem volt alkalmam komolyabban használni az új gépet, mert egyelőre azzal voltam elfoglalva, hogy a telepítést követően minden szükséges programot feltegyem és átmásoljam a rendszeresen használt fájlokat, képeket.

Remélem, hosszú távú kapcsolat lesz a miénk és nem lesz vele semmiféle probléma, mert most legalább 4-5 évig nem tervezek új gépet vásárolni! :)

6 megjegyzés:

Szia! Mennyi volt a géped és hány év garit adtak hozzá? Ha nem számít reklámnak azt is leírhatnád h. hol vettétek. Lassan nekem is érik egy lapi, mert az asztali gépem már 7 éves.

Ő az, itt vettem, itt minden infót megtalálsz róla: http://www.aqua.hu/asus-k53sd-sx806d-notebook-feher-174323.html
Csak azóta már kicsit feljebb ment az ára! :)

Nekem is Asus gépeim voltak, és egyikkel sem volt soha gondom, bevált laptopok.

Szóellenőrző fontos? Sokan emiatt nem írnak megjegyzést, csak ezért kérdezem.

E73, nekem is volt már Asus-om, remélem, ez is beválik majd! Ha meg mégsem, irány a szervíz! :)
A captcha-t direkt hagytam bekapcsolva, de köszi, hogy szóltál! Sokan véletlenül hagyják úgy vagy mert nem tudnak róla. Engem nem zavar, ha valaki emiatt nem ír. :) Úgy is mondhatnám, ez a "retard check". :D

Nekem is Asus van, tök mindegy volt, milyen , csak legyen valamilyen. Annyit tudok, hogy Bécsben vettük és ott kb. 30ezerrel olcsóbb volt, mint a pesti Saturnban.

Megjegyzés küldése