2012. július 11.

Díj: Liebster award



Köszönöm szépen a jelölést Vivónak!

Szabályok:

  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

Rólam...:

  1. A korral együtt egyre inkább érdekelnek a karitatív tevékenységek.
  2. Könnyen meg tudok hatódni, ha elárvult, bántalmazott állatokról esik szó.
  3. Imádom a piros pöttyös túró rudit, a hagyományos, étcsokis változatban.
  4. Nem eszem meg a friss paradicsomot.
  5. Nagyon vágyom Párizsba és Londonba is - egyik helyen sem jártam még.
  6. Utálok nyelvet tanulni, bármi más jöhet, csak ezt ne!
  7. Idén voltam először igazi koncerten! :)
  8. Ezen a nyáron ettem először Magnum jégkrémet! :D
  9. Sosem jártam nudista strandon, de nem is tervezem. :)
  10. Ki nem állhatom a boyfriend's típusú farmereket.
  11. Régebben sosem hordtam magassarkút, mostanában viszont szinte csak azt.

Kérdések hozzám:

  1. Mi a legnagyobb álmod?
    Jelenleg nem szokásom álmodozni, két lábbal a földön járok. Kisebb koromban nagyon szerettem volna egy lovat!
  2. Fagyi vagy jégkrém?
    Jégkrém - utálom a fagyis tölcsért.
  3. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
    Konkrétum nem volt, de mindig is az állatok, a biológia vonzott.
  4. Melyik az az étel, amit soha nem ennél meg?
    Tengeri herkentyűket ki nem állhatom.
  5. A legutolsó film, amit láttál?
    Légcsavar
  6. Melyik márka a kedvenced?
    Nem vagyok igazán márkahű, főleg nem divat és beauty tekintetben, bár rendszeresen vásárolok pl. Atmoshpere ruhákat
  7. Pezsgő vagy bor?
    Egyik sem, nem iszom alkoholt, mert nem szeretem az ízét.
  8. Melyik az a szín, ami a legtávolabb áll tőled?
    Talán a lila. Valahogy nem nagyon vannak ilyen cuccaim.
  9. Miért kezdtél el blogolni?
    Unalomból kezdtem el blogokat olvasgatni és utána adódott, hogy én is nekikezdjek.
  10. Mi volt életed legviccesebb pillanata?
    Először voltam a felnőtt háziorvosomnál, nem ismertem a járást. Mondta, hogy megvizsgál, de előtte menjek be az öltözőbe és vetkőzzek le derékig. Lányos zavaromban a beépített szekrény ajtaján akartam bemenni... :DDDD
  11. Édesszájú vagy?
    Igen

Akinek én adom a díjat:

Én most "csak" az alábbiaknak szeretném továbbadni ezt a díjat. Sajnos nincs időm új bloggerket felkutatni jelenleg. A díjazottak azért remélem, így is örülni fognak! :)

Kérdések a díjazottakhoz:

  1. Tartasz valamilyen állatot?
  2. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
  3. Melyik az az étel, amit a legjobban utálsz?
  4. Melyik étel elkészítésében vagy a legjobb?
  5. Melyik márka a kedvenced?
  6. Legkedvesebb olvasmányod?
  7. Mi érdekel jobban egy másik blogger oldalán: smink vagy divat?
  8. Mi a legközelebb elérhető cél, amit kitűztél magad elé?
  9. Melyik volt a legemlékezetesebb születésnapod és miért?
  10. A pohár félig van vízzel. Szerinted félig üres vagy félig tele?

3 megjegyzés:

Viki, igazán nincs mit! Szeretem olvasni a blogod! :)

Köszi a díjat, hamarosan írok róla!

Megjegyzés küldése