2012. július 10.

Tartós hajegyenesítés - Hajmosás után...


Túl vagyok a hajegyenesítést követő 3. napon és végre megmoshattam a hajam!
Kíváncsian, de kissé szkeptikusan vártam az eredményt, hogyan fog kinézni a fejem, miután első alkalommal megmosom és megszárítom a hajam. Mondjuk a melegre való tekintettel eleve nem terveztem hajszárítózást, plusz direkt látni szerettem volna, milyen, amikor magától szárad meg a hajam.

Az eredmény mondhatni lesújtó... Nem mondom, hogy semmi hatás, de szinte semmi. :( Mondjuk az "előtte" kép is a magától megszáradt hajamról készült, de hozzá kell tennem, hogy annyira azért nem mindig lesz hullámos, kócos a hajam, mint azon a képen. Ha néha száradás közben beletúrok az ujjaimmal és igyekszem így "kifésülni", akkor majdnem olyan szokott lenni, mint az "utána" képen...

Előtte:

még vizesen

már majdnem szárazon


enyhén kivasalva

Hajegyenesítés után:


teljesen szárazon


A termékek:

Összegezve: ha előre tudom, hogy ez várható, eszemben sincs elmenni erre a kezelésre! Ezért nem fizettem volna ennyi pénzt semmiképpen! :(( Csalódott vagyok és nem is egészen értem a dolgot. Azt már hallottam, hogy az afro-amerikai lányok néha nem elégedettek az eredménnyel, de az én hajam még csak nem is göndör!!! Csak én jártam így??? :(

Valamikor a hónap vége felé jelenésem van (egy másik) fodrásznál, ahol vágás is lesz. Lehet, hogy csak a végéből, lehet, hogy kicsit több... Még nem tudom, eléggé tanácstalan vagyok. :(

Van valami ötleted?

8 megjegyzés:

Szerintem szépen menj el a fodrászhoz, aki csinálta, vidd a termékeket, hogy nehogy az legyen, hogy nem te nem jól csináltál valamit, és szépen kérdezz rá, mert nem aprópénzt fizettél lássuk be! Mert azt kell mondjam, egy tartós hajkiegyenesítés nem ilyen sajnos! :(

Elíz, én is gondoltam rá, hogy reklamálok, de hát mégis mi történhet? Elmondja, hogy sajnálja, hogy nem lett olyan egyenes. És ennyi. Ez megtörtént a helyszínen is, mikor ott voltam. Ennél többet nem tud mondani úgysem.
Én mit csináltam volna "nem jól"? Mikor eleve Ő is nézte, hogy mennyire nem lett egyenes, mikor ott voltam... Plusz kivártam a 3 napot is. Azt mondta, utána meg bármit lehet csinálni (mosni, festeni, felfogni, stb.). :(
Nem hinném, hogy ilyenkor lehetne érdemben reklamálni... Vagy hallottatok már ilyet???

Hát nem tudom :s Csak itt mondjuk lehet látni, hogy nem azt kaptad, amiért fizettél, ergó akár szépen vissza is adhatnák a pénzed.

Elíz: igazából a hatásodra - írtam nemrég a fodrásznak. Nem úgy, hogy kérem vissza a pénzt vagy ilyesmi, hanem azt írtam meg, hogy nem vagyok elégedett, mert nem lett egyenes a hajam és várom a véleményét. Majd beszámolok, válaszolt-e! :)

Sziasztok!Én ugyanígy jártam.Amikor meg beszéltem az időpontot a fodrásszal,a brazil keratinos hajkiegyenesítést szerettem volna.Mire oda értem a csajnak dolga lett és egy kezdő kis csaj fogadott.Mivel volt már 2-szer egyenesítve a hajam,tudtam mi hogy fog történni,Erre elővette ezt a tubusos izét és kezdte kenni a hajamra.Mondtam neki hogy nekem nem ezzel kell de rá beszélt hogy ez is ugyan olyan lesz mint a brazil keratinos és még olcsóbb is.Belementem de nagyon meg bántam.Semmi változás a hajamon.A másik fajta egyenesítésnél még fésű sem kellett szárításkor, szög egyenes volt és selymes ,fényes egy szóval:tökéletes.Most meg ugyanolyan szálkás a vége mint volt.Nagyot csalódtam és 10 ezrem bánta.Most megint menjek el egy fodrászhoz egyenesíttetni...?Nem akarom vasalni! :(Tud nekem valaki valami korrekt helyet ahol tuti azt kapom amiért fizetek???
Üdv: Andi

Andrea, az a fodrász, akiknél már korábban egyenesítetted a hajad, nem tud vállalni?
Nálam közben annyi változás van, hogy holnap megyek egy újabb egyenesítésre, mert reklamáltam (fotókkal együtt) a fodrásznál, aki amúgy tök normális volt és felajánlotta ezt az új kezelést, most már egy másik eljárással (brazil kakaó). Kíváncsi vagyok... Remélem, másodjára már sikerül elérni azt a hatást, amit vártam!

Nem szeretnék már oda menni mert a szemöldök tetoválásom ott csinálták és ő ajánlotta.Nem tetszik és ezt szóvá is tettem ,ezek után kicsit pikkel rám a barátnőim elmondása szerint.Oda meg vissza nem megyek ahol most csináltattam a hajam mert nem várok sokat már ha ezt annyira istenítették.A brazil kakaós tuti jó lesz ,azt szeretném én is de még várok vele hogy ez kopjon kicsit.Különben nagyon büdös a hajam ha vizes ettől a szertől.:( Ha neked sikerül,légyszi írd meg és megyek én is :)

Andrea, az én hajam is sokáig büdös volt, néha még most is érzem azt a kellemetlen szagot! :S
Én úgy voltam vele, nem várom, hogy "kopjon", mert gyakorlatilag szinte semmi hatása nem volt a hajamra a szagon kívül. :)
Ha túl vagyok rajta, majd beszámolok!

Megjegyzés küldése