2012. július 30.

Hajam ismét


Ismét fodrásznál jártam. Ez most a hobbim! :)
Most nem egyenesítés, nem is hajkezelés, hanem vágás volt soron. Szintén kuponnal mentem, amely mosást, fejmasszázst, vágást és szárítást tartalmazott kevesebb, mint 2000 Ft-ért.

A fodrászat nagyon kellemesnek tűnt, szép, kulturált a berendezés és kedves volt a fodrászlány is. Érdekes módon nem lepődött meg a kívánságomon, miszerint szeretnék kicsit úgy módosítani/vágatni a hajamból, hogy közben a hossza ne változzon nagyon, ugyanakkor legyen dús hatású. Igen, letettem a rövid hajról. Egyelőre legalábbis. Még próbálkozom... :)

A vágás után a lány hővédővel és hajegyenesítő termékkel fújta ill. kente be a hajam, majd nagy körkefével elkezdte szárítani. A szárítást követően még egy kis hajvégápolót használt és nagyon kevés waxot tett elöl a tincseimre. Semmi hab, semmi tupír, vasaló

A végeredmény pedig:



Vélemény?

10 megjegyzés:

Gyönyörű szép fényes a hajad!!! :)

Köszi, mondjuk ehhez a vaku is hozzátesz! :) De egyébként tényleg egész jól sikerült megcsinálni a frizurám, azt hiszem.

Szerintem nagyon szép lett :) egészségesnek és dúsnak látszik, pedig tudom a korábbi posztokból, hogy mennyit szenvedsz vele. Ezzel a technikával te is el tudnád otthon így készíteni és akkor meg van a megoldás :)

Ami azt illeti, pont ez a gond, hogy így nem tudom magamnak beszárítani sajnos. :( Vastag körkefém van, csak ügyességem nincs... De majd megpróbálom.
Ami még hozzá tartozik: kb. 20 percig hajszárítózta a hajam, hogy ilyen legyen. :O

Szerintem is nagyon jó lett, jól tetted, h nem vágatted le egyből rövidre.

Nekem is tetszik, szuper egészségesnek tűnik, szerintem érdemes még növeszteni rajta egy kicsit és akkor sok-sok frizurát tudsz majd vele csinálni (persze csak ha szereted az ilyesmit, én pl. szökőévente egyszer csinálok valamit a hajammal :D )

Honnan ez a kupon mánia?
Azt hiszem nekem is komolyan kellene nézegetnem,mert tényleg megérte ennyiért.

Névtelen, köszi, egyelőre én is azt gondolom, kár lett volna elhamarkodottan levágatni.

Viki, egyelőre még nem tudom, hogyan tudnám hordani, ha hosszabb lenne, de mindenképpen ki kéne próbálni! :)

LittleMucli, még nyár elején vettem mindkét kupont, valahogy akkor belefutottam két ilyen ajánlatba, ami számomra megérte. Néha egyébként érdemes megnézegetni, mik vannak, főleg, ha konkrét elképzelésed van. Sokféle masszázs, fodrászati kezelés, manikűr, stb. szokott lenni! Persze azért érdemes odafigyelni, hogy pontosan mire érvényes, hova és meddig...

szerintem is jó lett! :)
a szóellenőrzést kivehetnéd, macerás így kommentelni. :(

Dyna, köszi, nekem is tetszik egyelőre! :)
A szóellenőrzés kb. 20 másodperc, azért talán nem olyan hatalmas macera. :)

Megjegyzés küldése