2012. július 21.

Új szerzemény - Ormi



Erről a névről mindig egy elefánt jut eszembe. :)))
Annak ellenére, hogy nem tervezek idén nyaralást (sajnos), mégis úgy döntöttem, beruházok egy gurulós bőröndre. Havi szinten utazom vidékre és olyankor eddig mindig régi, nagy méretű hátizsákomat kellett cipelnem. Tudod, azt a "fesztiválos" típusút! :) Ez kicsit talán már jobban passzol hozzám.

Grafitszükre, a legkisebb méret (kabinméretnek mondják, azt hiszem), a külseje pedig műanyagos. Azért választottam ezt, mert azt remélem, könnyebb lesz letakarítani, ha bepiszkolódik. A gyöngyvászont nehezebb letörölni... Ami még nagyon tetszik: 4 görgője van és ezek minden irányba forognak, így könnyű lesz magam után vonszolni. :) 



Először nagyon kicsinek találtam, a közepes méretet akartam megvenni, de utánanéztem, hogy ebbe is beleférhet annyi minden, ami mondjuk egy hétre szükséges! Annyi a trükkje, hogy praktikusan kell bepakolni. :)




Te milyen táskával szoktál utazni?

3 megjegyzés:

Én is bőrönd párti vagyok. Most nincs egy se és pont utazok pár nap múlva,szóval vagy hátizsákozom vagy veszek egyet :(

LittleMucli, ha teheted, szerintem vegyél egyet! Én is úgy voltam vele most, hogy inkább legyen meg, mert bár most konkrétan nincs rá szükségem, de ha mégis úgy adódna, ne álljak ott felkészületlenül! Persze a hátizsák is elmegy, ha nincs más, de bizony elég kényelmetlen, arról nem beszélve, hogy elég furán jön ki, ha pl. blúzra, blézerre veszel fel egy túrazsákot! :D

Na ja.. Én meg azért a csinosabban öltözős típus vagyok...

Megjegyzés küldése