2012. július 29.

Teszt: Yves Rocher Clear pure arcradír


Még egy korábbi vásárláskor kaptam ezt a mintát. Most próbáltam ki.
A minta 5 ml arcradírt tartalmaz, ami elsőre kevésnek tűnik, de mivel nagyon kevés is elég belőle, így többször is alkalmazható egy tasak. A boltokban 250 ml-es kiszerelésben kapható.

A csomagoláson sajnos nincs magyar feliratozás, ez mindenképpen hiba szerintem. Mondjuk az összetétel rajta van, akit ez konkrétan érdekel, itt megnézheti:


A tasakban egy folyékony, de kissé géles állagú arcradír található, színe narancsos, az illata egész kellemes. Nagyon apró, finom szemcséket tartalmaz, radírozás közben nem érzem, hogy végigkaristolná a bőröm, de azért mégis érezni, hogy nem egy szimpla arctisztító.

Könnyen leöblíthető, utána kellemesen felfrissült az arcbőröm tőle, igaz, eléggé száraz volt és feszült is. Azt gondolom, hogy nem az én bőrtípusomra való, pl. normál, kombinált bőrre jó választás lehet, száraz bőrre nem igazán passzol, holott a tisztító funkciót teljesen jól ellátja. Nekem a további hidratálás hiányzott kissé, de alapvetően nem rossz, mindenképpen el fogom használni.

1 megjegyzés:

Jók az Yves Rocher cuccok állítólag, nekem csak sminktermékem van tőlük, de azok jók.

Megjegyzés küldése