2012. április 12.

Herbaház - kókuszolaj


Ma végre eljutottam a Herbaházba, amelyről már hallottam más bloggerektől is, de nem is sejtettem, hogy tényleg ekkora üzletről van szó és ennyi terméket találhatunk ott... Valami elképesztő, de tényleg!
Én most csak kókuszolajért mentem, de kíváncsi voltam a többi termékre is, így vagy másfél órán át tartott a nézelődés. :)

Többféle kókuszzsír kapható náluk, én most ezt a VCO (szűz, hidegen sajtolt) változatot választottam, de volt olyan is, amely étkezéshez (sütés, főzés) alkalmas. Szájon át nem akarom fogyasztani, csak a hajamra és a bőrömre szeretném alkalmazni, ahogy erről már írtam korábban itt.

120 ml volt 1054 Ft, egy próbát talán megér ennyiért. Egyelőre csak kibontottam, még nem próbáltam ki. A kupakján van egy kis mérőedényke is, gondolom, a belső használathoz.

 
Letekerve a kupakot, érezni némi kókuszillatot, de ez egyáltalán nem émelyítő szerencsére. Féltem tőle, hogy túl kókuszos lesz, főleg ha a bőrömön alkalmazom majd, de így szerintem nem lesz vele gond.

Azt írja, hogy ez a termék kellően tiszta (szűrt) és hogy további infó a csomagoláson belül. De ott nincs semmi plusz papír, amit vártam volna. Az üvegen van csak felirat, amelyen angolul azt írják, hogy napi 1-2 alkalommal egy evőkanálnyit érdemes belsőleg használni belőle és hogy masszázshoz és haj illetve bőr táplálásához is kiváló.


Amit egyelőre továbbra sem tudok: hogyan fogom felmelegíteni annyira, hogy folyós legyen, mert nálam most a lakásban sincs 24 fok! :) Így a kókuszolaj gyakorlatilag szilárdan áll az üvegcsében... :D

Úgy tervezem, ma este felkenek a hajamra egy adagot belőle a hajmosás előtt, és ameddig lehet, rajta hagyom. Majd jövök a beszámolóval, ha sikerült már kipróbálni!

2 megjegyzés:

Állítsd bele meleg vízbe üvegestől, nagyon hamar olvad ;)

Köszönöm az ötletet, egyelőre megoldódott: rátettem a konvektorra (estére kicsit befűtök). :) Így is megolvadt hamar. Már a fejemen van a pakolás! :)

Megjegyzés küldése