2012. április 3.

Teszt: X-Treme Last & Intense Red - 45M rúzs


Az első intenzív vörös rúzsom. :) Intenzív, krémes piros.

DM-ben vettem ma leértékelten. Az ára 849 Ft volt, ez volt az utolsó darab az üzletben. Mondjuk sajnos hazaúton kicsit megnyomódott, mert maga a rúd meglazult és a hegye nekinyomódott a kupak belsejének a táskámban, de annyi baj legyen. Megpróbáltam "visszanyomni" a helyére a rudat, ugyanúgy ki-be lehet tekerni, nem is tört el, csak a hegye picit csúnya lett, de ez a minőségén és a színén mit sem változtat! Ezért nem saját képeket mutatok, úgysem tudnám színhelyesen lefotózni, még napfényél sem.



A csomagolása tök szimpla, fekete, semmi extra. A kupakja viszont egész jól záródik. Azt nem tudom, mindegyik darabnak problémája-e ez, hogy kijön a tartójából a rúd, de szerintem ez csak a leértékelt termékekre jellemző, gyanítom, nézegették, leejtették, stb.

A színe élénk, intenzív. Ezen a videón (a klipp legelején) láthatjátok a lányon. Nekem élőben nem tűnik ennyire vörösnek, inkább kicsit pinkes-piros. Mondjuk nem is baj, a hidegebb árnyalatú (pinkes piros) szín fehérebbnek mutatja a fogakat... :D Sajnos nekem nincs ilyen szép és fehér fogsorom, mint a videón látható lánynak. :)


Itt pedig bemutatja magát a rúzst is (0.45-től):



Ezen a fotón is pirosabbnak néz ki szerintem, mint élőben.
a kép nem saját! (forrás)
Az állaga finom, krémes, nagyon jól kenhető. És nagyon tartós! Az üzletben épp csak kicsit érintettem a kezemhez és úgy megfogta, hogy hiába dörzsöltem a papír törlőkendővel (szárazon). Az összes eddig próbált rúzs vagy szájfény még ezzel a szimpla módszerrel is könnyedén lejött a bőrömről. És ami fontos: ez nem egy fényes, csillámos rúzs, de talán még csak nem is selyemfényű.

Mikor itthon rúzsecsettel felvittem a számra, óvatosan kellett a széleken dolgozni vele, mert ha kicsit elkenődik, az életben nem lehet leszedni. :D

Furcsa módon órákig a számon maradt, pedig közben ittam is (az evés kimaradt mondjuk). Ez nálam nagy szó, ugyanis az összes rúzst és szájfényt percek alatt szoktam akaratom ellenére "eltüntetni" a számról.  Tartóssága ellenére mégsem éreztem, hogy szárítana, úgyhogy határozottan elégedett vagyok vele, legfőképpen az ár/érték arányát nézzük. :)

Hogy milyen gyakran fogom használni, még nem tudom, de egyelőre tetszik.

4 megjegyzés:

Hú, de szép színe van! Régen sokat használtam piros rúzst, de ma már nem nagyon merek. Pedig jót tenne egy kis szín nekem :-)

Én meg még soha nem használtam ilyen színt és én is pont így vagyok vele, ahogy írtad! :))) Próba-cseresznye! :P

hú,én is pont ilyet vettem múlt héten! :) itt nálunk már 429 Ft-ra volt leárazva,azt hiszem ennél jobban nem járhattam volna :$ :D

Megjegyzés küldése