2012. április 11.

A kis fekete...

pántos változat (Oasis)


Sosem volt rá szükségem, nem jártam és azóta se járok társasági eseményekre, bálokra vagy hasonló rendezvényekre, ahol ilyenben kellene megjelenni, de most úgy gondolom, mégis be kéne szereznem egyet! Még munka közben is szükségem lehet rá, és nem várnám meg, míg ez bekövetkezik, mert akkor ott állok, hogy "na és akkor mégis mit vegyek fel?"

Most tehát elkezdtem nézelődni, milyen fazon lenne a legmegfelelőbb. Az már más kérdés, hogy végül olyat fogok venni, amilyet majd találok valamelyik second hand-ben! :)


hátul érdekes, félig nyitott megoldással (Oasis)

egy igazi klasszikus (Oasis)

nem nagyon látszik, de elöl "darabokból varrott" fazon (Oasis)

elöl enyhén ejtett dekoltázs (Oasis)

teljesen egyszerű, rövidujjú ruha (Oasis)

nyáriasabb, muszlinruha (H&M)

neccbetétes koktélruha (Mango)

testhezálló fazon, szív alakú dekoltázzsal (Mango)

spagettipántos, kissé húzott (Mango)

csipkés ujjak (Mango)

klasszikus, testhezálló fazon (Mango)

kis fodros (Promod)

kevésbé elegáns, kényelmes változat (Promod)

Neked van már kis feketéd? Ha igen, milyen fazon? Ha nincs, melyik fazon tetszene a legjobban?

4 megjegyzés:

Csodálatosak ezek a kis feketék, ha tehetném gyűjteném őket :)

nekem van pár alapdarab feketem és imádom:)

Gyűjteni? Hm... Nem is rossz ötlet! :D

De jók!! Nekem ezek közül a spagettipántos Mango, a klasszikus Mango és a Promodods tetszik :)

Megjegyzés küldése