2012. április 20.

Teszt: Rival de Loop kétfázisú szemfesték lemosó


Bár eddig olívaolajat használtam szemfesték lemosáshoz, több helyen olvastam pozitív véleményeket a fenti termékről, úgyhogy gondoltam, kipróbálom.
A csomagolása semmi extra, az mondjuk jópofa szerintem, hogy áttetsző flakon, így jól látható, hogy a két fázis.

100 ml-es kiszerelés, szerintem nekem ez kb. 10 évig elég lesz. :) Az ára most akciósan 699 Ft volt.

Azt ígéri, hogy a vízálló szemsminket is eltávolítja. Amúgy bőrbarát, parfüm-, parabén- és szilikonmentes.


Ha jól felrázzuk, a két fázis elkeveredik, ekkor egy vattakorong segítségével vehetünk ki belőle. Bár nem használok kimondottan vízálló sminkterméket (pl. szempillaspirál), első alkalom után azt hiszem, jól teljesített. Mindenféle erőltetés, dörzsölés nélkül szépen lehozott mindent a szememről. Utána ugyan még átöblítettem az arcomat, de nem éreztem, hogy szárítana vagy ilyesmi, igaz, nem is hidratál, de hát ez nem is vártam tőle.

Összességében jónak találtam, hogy újravásárolnám-e, azért kérdéses, mert mint mondtam, elég sokáig ki fog tartani ez a most vásárolt flakon. :)

Ugye nem felejtettél el jelentkezni a nyereményjátékra? :)

6 megjegyzés:

Most alterra aloe verás arclemosó kendőket vettem smink lemosás céljára:) nagyon tetszik:) csak hát 25 db.van egy zacsiban, és 500 Ft.- körül volt, nem nagyon pénztárca kímélő :( . Következőleg valami folyadékot veszek én is szerintem :) .

Én is gondoltam, hogy ezeket a kendőket is ki kellene próbálni, de ez jóval kiadósabb.

Én az Alverde kétfázisú szemfestéklemosóját (100ml) használom, egészen elégedett vagyok vele, árban mintha ennél olcsóbb lett volna, nem csípi a szemem és szépen lehozza a szempillaspirált is, mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy a tust nehezebben szedi le, de ez általában így szokott lenni, nem? Ezt a szemfestéklemosót tussal próbáltad már?

Nem, tussal még nem, csak szempillaspirállal. Nekem az szokott lenni a legragaszkodóbb, pedig nem is vízállót használok.

Én még nem találtam egy olyan lemosót sem, ami tényleg hosszú-hosszú dörzsölgetés nélkül lehozná a szempillaspirált. Szőke a szempillám, így nagyon látszódik, ha marad rajta festék. :(

Volt ilyenem is, ez nem elég, hogy nehezen hozta le a spirált, még homályosan is láttam tőle. :D

Nekem is megvan. Szeretem, bár nem venném újra... Szerencsére a kis kiszerelést választottam... Nem személyes csak szeretem váltogatni a sminklemosóimat :)

Megjegyzés küldése