2012. április 14.

Valódi nő 2.


Emlékeztek még rá így? Igen, Ördög Nórinak volt hosszú haja is, méghozzá nem is olyan régen...

Szinte a képernyőn, a nézők szeme előtt nőtt fel, ezalatt a csinos, nyurga tinilányból igazi nő lett. Közben látható volt, hogy kezdi megtalálni a saját stílusát és úgy tűnik, általában jól érzi magát a bőrében.

Sötétbarna haját sokszor és sokféleképpen láthattuk a képernyőn. Nekem mondjuk jobban tetszett a hosszú változat, szép és egészséges volt a hajkoronája, ami igazán jól mutatott. Ennek ellenére a rövid haj is jól áll Neki, főleg ha kicsit "kócosra", tépettre van megcsinálva.

Ami a sminkeket illeti, nem szokták túlzásba vinni a dolgot Nála a sminkesek, de azt hiszem, nem is kell. Szép a bőre (legalábbis annak tűnik), szépek a szemei és nőiesen teltek az ajkai. Szerintem ilyen esetekben felesleges is túlzásokba esni. Érdekes, hogy egész természetes és a mostani divathoz képest egész dús és hangsúlyos a szemöldöke. Mégis valahogy ez is illik az összképhez. Vagy már megszoktuk. :) Mindenesetre inkább ez, mint egy rajzolt csík! Nem szeretem a nagyon vékonyra szedett és aztán ceruzával megrajzolt szemöldököt, nekem ez túl "mű", az pedig nagyon nem az én világom.








1 megjegyzés:

Emlékszem még rá a Top of the Pops-ból. Most annyira nem kedvelem. De a hosszú hja jobban tetszett. Ja, és ugyanolyan Mango farmerszoknyám van, mint neki :P

Megjegyzés küldése