2012. március 24.

Vásároltam

Amikor ma elindultam volna otthonról, rádöbbentem, hogy egyetlen olyan cipőm sincs, ami erre az enyhe időre épp megfelelő lenne, ugyanakkor még csinos is. Van utcai sportcipőm, de azt szoknyához azért mégse... Sőt még leggingshez/jeggingshez se. Nem olyan fazon. Így cipővásárlás lett belőle.

Az első választott egy olyan fekete éktalpú körömcipő, amilyen fazont már régóta kerestem. Először natúr bőrszínűt (camel) szerettem volna, de végül ez a fekete lett. Mivel csak fekete vagy halvány bézs volt belőle. Nude is jó lett volna, de a fekete mégis klasszikusabb... És nem lesz olyan csúnya, ha esetleg koszolódik. :)



4.500 Ft

Gondoltam, ennyi lesz, de közben a Deichmann-ban találtam egy házi cipő kategóriába sorolt balerinát, ami végre kényelmesnek tűnt! :) Nem tudom, hogy tud mindenki ilyen fazonú cipellőkben járni, én eddig az vagy összesből kiléptem (nagy volt) vagy úgy nyomta a lábam, hogy pár lépést is alig tudtam megtenni. Köztes megoldás nem volt. :( Van már egy pántos papucscipőm, de az a pántnak köszönhetően egész kényelmes.

Most úgy néz ki, mégis van az én lábamra is balerina cipő! :) Annak kifejezetten örülök, hogy vászon anyaga van, nem pedig azok az ocsmány műanyagok, mint az összes H&M-es, C&A-s és társai. Ez legalább szellőzik, hiszen textil, cserébe persze esőben jól be fog ázni. :P




1.990.- Deichmann

Hogy tetszenek?

9 megjegyzés:

Tetszik mind a kettő, nekem si az ilyesmik tetszenek :) Különösen a második, az ilyenek szerintem tök kényelmesek :)

Nagyon remélem, hogy kényelmes lesz! :) Mondjuk pont a második elvileg házi cipő, de vicces, mert vastagabb a (gumi)talpa, mint egy másiknak, ami utcai változat volt és mellesleg drágább is. :D

Juj a magassarkú nagyon tetszik *.*. Valami ilyesmit akarok, ami nem olyan magas szóval naponta fel lehet venni még szaladgálosabb napon is. :D
By:
http://sorasbeautydream.blogspot.com/

Az első cipő nagyon tetszik :$ imádom az ilyen teli talpú cipellőket :)

első cipőt ide nekem is! :D

Jaj, de jó az a telitalpú cipő! Nekem is egy ilyen kéne, mindenhez megy és kényelmes is.!

Mindkettő tetszik, a másodikkal én is találkoztam már a Deichmann-ban, az elsőt is ott vetted?

Nem, az elsőt egy kínai cipőket és táskákat forgalmazó (de magát nem kínaiként hirdető...) boltban vettem. Azt hiszem, Al Bandy a neve vagy valami ilyesmi. :)

Megjegyzés küldése