2012. március 10.

Bőrdzseki


Már hetek óta nézelődtem turikban, hátha találok valami klassz bőrdzsekit. Ma sikerrel is jártam! :)

Amiben biztos voltam:
  • legyen fekete, 
  • rövid (tehát nem kabát vagy blézer fazon),
  • cipzáros
Szerettem volna egy kicsit "motoros" érzésű dzsekit, most tetszik ez a változat.
Néztem több helyen, neten és élőben is, volt is néhány de vagy a szín vagy a fazon nem volt az igazi. Aztán ma tök véletlenül betévedtem egy használt ruha butikba és gondoltam, átnézem a kabátokat is... Jól tettem! Ott várt rám egy Atmosphere márkájú dzseki. Igaz, nem valódi bőr, de nem is baj. Így legalább nem volt olyan drága és mosható! :) Ránézésre pedig nekem teljesen hozza a bőr érzését.

Saját fotót még nem tudok mutatni, még csurom víz, ugyanis természetesen kimostam. Ha holnapra megszárad és jó idő lesz és megyek valahova, őt veszem fel! :) Azért megmutatom, milyen:

konkrétan ilyet vettem, mint a fenti képen (Atmosphere, 3.400 Ft)

És még néhány további bőrdzsekis kép inspirációnak:









0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése