2012. március 30.

Mit tennél?


Adott egy fehér táska és adott a rajta lévő folt... :S Te mit tennél vele? Hogy szednéd ki a foltot?

Élőben talán jobban látszik, mint a fenti képen.... Egy fekete szoknyám (ami már volt mosva és akkor egyáltalán nem engedte a színét...) fogta meg a táska belső felét.


Nagyon sajnálnám kidobni, mivel csak egyszer használtam (nemrég kaptam) és tökre tetszik!


Ezeket próbáltam már:
  • szappanos víz
  • Domestos
  • Vanish folteltávolító szappan
  • acetonmentes körömlakk
A táska műbőr, szerintetek mivel lehet ebből kiszedni ezt a foltot? Nagyon várom a tippeket!

Ui.: Ha még nem tettétek volna, ne felejtsétek el kitölteni a kérdőívet! :)

8 megjegyzés:

Én biztos nem dobnám ki ! ematt főleg nem , főleg , hogy a képeken legalábbis alig látszik :) Befelé van a foltos rész úgyis ! De ha nagyon zavar , vidd el tisztítóba , az a baj az költséges. Attól függ mennyire szereted a táskát . Nem tudom milyen anyag , de aceton mentes körömlakklemosóval ha megpróbálnád ? :)

Én is tisztítóba vinném:) hátha ők tudnak vele valamit kezdeni:) szép kis táska :$

Élőben sajnos azért jobban látszik. :S Ja és igen, acetonmentes körömlakklemosóval is próbáltam (ezt javítom is a bejegyzésben). Semmi hatás. :(
Van a közelben egy cipész-táskajavító, őket is megkérdeztem már, szerintük mivel jönne ki, de azt mondták, szerintük semmivel, mert a benzin nem szedné ki a foltot, az aceton pedig oldja a táska anyagát. :(
A táska maga már eleve használt volt, úgy kaptam, ezért nem költenék rá ezreket egy tisztítóban, ezért ez is kilőve. Reméltem, hátha van valami házi praktika, ami valakinek már bevált.

Hát, nem tudom, szerintem anyagfüggő a dolog. Valami kevésbé agresszív fehérítő esetleg beválhat, vagy benzines folttisztító, de Te tudod, mit mersz kipróbálni rajta :/

én beáztatnám valami jó folteltávolítóba,nekem van egy nagyon jó otthon, de az több éves durva foltokat is kiszedett már anyagokból.. ilyen arielt használok:
http://www.argep.hu/trend/ARIE/Ariel-folteltavolito.html

most jut eszembe,hogy nekem egy bézs színű táskámat fogta meg így a farmerem,és azt is kiszedte belőle!

Hú erre a praktikára én is nagyon kíváncsi lennék, mivel szinte ugyanilyen kis táskám van és azt is megfogta a fekete szövetkabátom. :S

Valahogy elkerülte a figyelmemet a hozzászólásod, de mindenképpen ki fogom próbálni ezt a folteltávolítós dolgot, hátha sikerül! :)
Köszönöm a tippet!

Akkor egy cipőben járunk... Azt hiszem, kipróbálom ezt az áztatást. Ha kaptam folteltávolítót és megcsináltam a próbát, megírom, hogy sikerült!

Megjegyzés küldése