2012. március 11.

Megasztár - öltözék és smink


Kedvelem a tehetségkutatókat, így figyelemmel kísérem a most aktuális Megasztár 6-ot is. Az ének teljesítmény mellett most azonban valahogy jobban figyeltem az induló lányok öltözékét és sminkjeit is.

Az első képen láthatjátok Radics Gigit, aki még csak 15 éves... Mikor ezt megtudtam, nagyot néztem, szerintem ezeken a felvételeken jóval idősebbnek tűnik a koránál.

A haja szerintem szép és fényes, jól áll neki a hosszú haj. A sminkje azonban nem igazán tetszett... A szemhéjára fényes fehér festék került, ami szerintem túl "nyers". Ha már ilyesmi jellegű smink, akkor én helyette inkább valami törtfehéret, csonthéj- vagy pezsgőszínt választottam volna, ami nem olyan feltűnő. A világossága kiemelte volna a sötét szemét, mégse lett volna annyira "mű". Egyébként pedig a kissé kreolos bőréhez, sötét hajához, hangsúlyos szemöldökéhez valószínűleg valami földszínű színt választottam volna a szemére.

Fehér blúz nagy fekete selyem masnival és magas derekú fekete szoknya. Nem találtam túl ötletesnek, kicsit úgy nézett ki, mint egy diáklány az iskolai ünnepségen. Röviden szerintem nem az igazi.

Burger Ágnes (balra) és Nagy Adrienn (jobbra)
Burger Ágnes szerintem ezerszer csinosabb és nőiesebb volt a bemutatkozó kisfilmjében! Jól állt neki a göndör haj, a natúr száj. Szerintem a szép, kék színű szemét sem sikerült igazán jól kiemelni, a rúzsának színe pedig szerintem borzalmasan állt neki. Akárcsak ez a fekete ruha, amelyben úgy festett, mint akire rácsavartak egy asztalterítőt. Nagyon idegen volt a saját, kissé vagányabb, fiúsabb stílusától, nagyon lehetett érezni, hogy nem érzi benne jól magát.

Nagy Adrienn piros ruhája jól nézett ki, jól is állt neki, tudta viselni, ezen kívül a haját és a sminkjét is eltalálták. Az erős színű ruha mellé egész visszafogott szemsminket és nude rúzst kapott. A lágy hullámok is tetszettek a hajában, határozottan jól nézett ki.

Cserpes Laura (balra) és Szakos Andrea (jobbra)

Cserpes Laura arca olyan helyes, mint egy babáé. Alkatát tekintve már kicsit erősebb egy Barbie-nál, de összességében dekoratív lány. Tipikus amerikai ideál a szőke, hullámos hajával, dús ajkaival, szép szemeivel, nőies alakjával.

Andi a bemutatkozó kisfilmjében számomra riasztóan rosszul volt sminkelve: szemén a szemöldökig végig világos szemhéjpúder, kiszedett, majd utólag megrajzolt, erős kontúros szemöldök, kissé vízihullás színű rúzs. A párbajon szerencsére ezerszer jobban nézett ki. A pirosítónak köszönhetően nem úgy nézett ki, mint egy vámpír. A bőre eleve elég halvány színűnek tűnik, ezért egy kis arcpír sokat dob rajta. Aranyos volt a "kis fekete" is rajta, nekem az összképet igazából csak a hajpánt rontotta kissé, nekem ez valahogy nem hiányzott volna.


Ti szoktátok ilyen szemmel nézni a TV műsorokat?

2 megjegyzés:

Giginek a sminkje nekem sem tetszett, és öregítettek is sokat rajta. Nagy Adrienn (szerintem felcserélted őket) nagyon csini volt a piros ruhában, szerintem neki volt a legjobb kisugárzása csajok közül. Burger Ágit pedig elég bénán öltöztették fel, a haja is ezerszer jobb göndören.

Akkor egyetértünk! :)
Köszi, véletlen felcserélés volt, már javítottam! :)

Megjegyzés küldése