2012. március 6.

Outfit - kicsit másképp

Tegnap este írtam, hogy gondolkodom, mit is vegyek fel a mai napra, tettem fel képeket, miből válogatok. Akit érdekel, mi lett a befutó, az mindenképpen olvasson tovább! :)



sima fekete blézer, C&A

taupe/fekete rövid kardigán

magasderekú, fekete midi szoknya

fekete, hosszúszárú csizma, Tamaris

fehér táska, Atmosphere

fekete napszemüveg és leopárdmintás kendő, H&M

Végül nem fáztam így és bár picit túlöltöztem a többi résztvevőt, nem éreztem rosszul magam. :)

Üröm az örömben, hogy a szoknyám megfogta a fehér táska belső oldalát! :( Mivel a táska műbőr, itthon megpróbáltam szivaccsal letörölni a fekete maszatot róla, de nem jött le. :(((  
Van ötletetek, mivel lehetne leszedni???

1 megjegyzés:

Már tegnap is megfogott ez a kardigán :$ annyira tetszik :)

Megjegyzés küldése