2012. március 11.

Atmosphere

Nem vagyok nagy márkahívő, sosem érdekelt, hogy a kiszemelt ruhán vagy kiegészítőn milyen cimke szerepel, de egy ideje azt vettem észre, hogy a vásárlás során legtöbbször egy adott márka darabjaira nyúlok rá ösztönösen. Ő pedig nem más, mint az Atmosphere.

Van már tőlük több basic pólóm, pulcsim, kardigánom és most már bőrdzsekim is, de tetszenek a blúzaik, tunikáik és a ruháik is! Szoknyát is szeretnék volna tőlük, de sajnos amit eddig találtam, az mind nagy volt rám. :(

Egyébként szeretem, hogy már tudom, milyen méret lesz nekem megfelelő ebből a márkából, legyen az éppen felső vagy nadrág, esetleg szoknya.

Tetszik az az egyszerű, mégis nőies és bájos vonal, amit szerintem képviselnek. Valahogy minden darabot (kivéve basic kollekció) feldob valami helyes kis díszítés vagy egy jópofa megoldás. A kiegészítőik közül gyakorlatilag csak a táskákat ismerem, ezek is tetszenek.

Nem tudom, hol lehetne ezeket a darabokat itthon újonnan megvásárolni, én kizárólag csak használt ruha üzletekben illetve ebay-en, teszveszen találkoztam velük eddig. Ha esetleg valaki tud hazai márkaboltot, feltétlen írja meg! :) 

Atmosphere ruha:








Atmosphere szoknya:




Atmosphere blúz:




Atmosphere blézer:


Ti szoktatok Atmosphere ruhákat, kiegészítőket vásárolni?

5 megjegyzés:

Ez egy angol márka, amit a Primark-ban lehet kapni!

De Primark van Magyarországon???
Vagy mindenki kijár Angliába vásárolni??? :D

:DD
Nekem is rengeteg turis atmosphere cuccom van, főleg szoknyák és felsők, előbbiből szerintem simán 60%-ot tesz ki az arányuk a gardróbban.

Jó márka és remélem, egyszer hozzánk is bejön. Amíg pedig nem, irány a Háda és Humana, ott bőven van belőle. ;)

Nekem is Atmosphere-es a blúzom, ami nemrég volt rajtam a blogon (kockás). Szeretem a cuccaikat, már ha sikerül kifogni... De volt már olyan is, amit Írországból kaptam és tönkrement, annak nem volt jó a minősége.

Megjegyzés küldése