2012. december 29.

Vásároltam: Terranova


Nagyon rég nem jártam már ebben az üzletben, pedig évekkel ezelőtt szívesen vásároltam ott. Aztán valahogy elment tőle a kedvem, de tegnap ismét betévedtem.

Mint mindenhol máshol, itt is akciók várnak, egészen jó áron lehet kapni felsőket, farmereket, kabátokat. Most ahogy néztem, főleg a vastagabb, hópihe mintás kötött pulcsik, kardigánok és a karácsonyi/szilveszteri bulikra való, kissé csillogó felsők voltak többségben. Ezen kívül láttam még super skinny farmereket, leggingseket és sportos pulcsikat is.

Végül egy sötétkék csíkos pamut blúzt vettem, amelynek felgombolható az ujja. Nem kifejezetten téli viselet, de tavasszal szuper lesz valami sima farmerrel, vagy nyáron egy lenvászon nadrággal.


csíkos ingblúz 1790 Ft
A másik szerzemény egy hópehely mintás (már majdnem szarvasos!) leggings vagy harisnya. Inkább az utóbbi. Elég meleg, így esetleg szilveszterre is jó lesz, tekintve, hogy félig-meddig kinti programot tervezünk (koncert).


téli mintás leggings/harisnya 2200 Ft
Szívesen vettem volna még gombos, vastag, kötött kardigánt is, meg tetszett két Ice Age-es pulcsi is! :)







Képek forrása: http://www.terranovastyle.com

6 megjegyzés:

De szuper jó az a leggings, nagyon tetszenek az ilyen mintás cuccok!

Gabica és Zsuzsa: még sosem volt ilyen mintás ruhaneműm, ő az első, ezért is vagyok kíváncsi arra, mennyire fogom tudni kihasználni! :)

Nagyon cuki az a leggings, majdnem én is hazahoztam pár napja magammal! :) Egyébként most találtam a blogodra, fel is iratkoztam! :)

Hkorinna, köszi a feliratkozást, gyere máskor is! :) A leggings amúgy ma volt rajtam először és ha netán valaki épp most gondolkozik a megvételén, annak üzenem, hogy kényelmes és tök jó meleg! :)

Ez az ing nagyon tetszik.

Bacu, köszi, nekem is! :)

Megjegyzés küldése