2012. december 28.

Teszt: Essence I love stage szemhéjalapozó


Régi szerzemény, de valahogy elfelejtettem írni róla tesztet, egyszerűen csak használtam. Kár lenne azonban szó nélkül elmenni mellette!
Korábban (évekkel ezelőtt) a sokak által ismert és kedvelt Art Deco tégelyes termékét használtam. Aprócska kiszerelés, de nekem hatalmas mennyiség volt, lévén, hogy nagyon ritkán sminkeltem. Olyannyira, hogy sajnos a tégely alján lévő megmaradt alapozó beszáradt. :( Ezért kénytelen voltam másikat venni, de szem előtt tartva, hogy ritkán fogom használni.

Az Essence szemhéjalapozóját azért választottam, mert bár nagy mennyiség, mégsem drága (kb. 800 Ft). Így nem kár érte, ha esetleg tönkremegy - gondoltam. Néhány blogon olvastam róla, méghozzá jó véleményeket, úgyhogy nem volt vesztenivalóm. Még ősszel szereztem be a Rossmannból.


A kis (4 ml-es) üvegcse jópofa, az alapozó felviteléhez a kis applikátor pedig kifejezetten hasznos dolog. Előzőleg utáltam a tégelyes változatba az ujjammal "belemászni". (Tudom, használhattam volna valami spatulát, de az meg olyan macerás.)

Elárulok valamit: nem csupán szemhéjalapozáshoz használom, hanem a szemem alatti sötét karikákra is, mint korrektor! :) És nekem így is tökéletesen megfelel.

A bőrszínemnél egy egészen picit talán világosabb árnyalat, de egyáltalán nem feltűnően. A szemhéjporokat szépen a helyén tartja, a karikákat pedig eltünteti. Tartós és még az én extra száraz bőrömnek sincs vele baja.

Mivel korrektorként is használom (méghozzá nap, mint nap), hamarabb el fog fogyni, mint gondoltam. Egészen biztosan újra fogom vásárolni!

10 megjegyzés:

Én is nagyon szeretem, jó, hogy az essence is előállt egy szemhéjalapozóval. :)

Ani, Rose, azt hiszem, egyetértünk! :)

Nagyon megéri az árát, igaz nekem ettől erősebbre van szükségem, a "csodás" szemhéjam miatt..... Már elfogyott az első, de szerintem én is újra fogom venni. Korrektorként használva, hm, jó ötlet, jól kitaláltad, biztos jó lehet, meg tartós is! :)

Épp ma fogyott ki!:( ÉN is használtam a szem alatti karikákra. Tavaly decemberben vettem, így előnye az is hogy sokáig kitart!:)
Szívem szerint újra vásárolnám, de hajt a kíváncsiság, hogy más terméket is kipróbáljak:))

Elhasználtam már belőle egyet, majd megvettem az Artdeco bázisát, de nekem ez valahogy jobban bejött - az illata, az állaga, a kiszerelése, szóval gyakorlatilag minden :-)

B Nixon, és milyen más terméket szeretnél kipróbálni?

PAncsi, láttam, hogy írtál egy összehasonlító tesztet a két termékről. :)

Én is meg fogom már végre venni az újévben! :)

Én is korrektorként használom, és annyira jó, hogy ha másikhoz nyúlok, azt hiszik, rosszul aludtam :-D

Djkaty, akkor nem egyedi eset vagyok. :)

Megjegyzés küldése