2012. december 21.

Last minute nagygenerál


Hamarosan itt a karácsony, mindenki készülődik, ki így, ki úgy. A rohanás közben szakíts egy kis időt magadra!

Nincs is jobb annál, mint amikor sem a tanulás, a vizsgák, sem pedig a munka és az év végi túlórák nem akadályoznak meg abban, hogy kellőképpen ráhangolódj a karácsonyra. Ez azonban nem mindenkinek adatik meg, valaki még 24-én is kénytelen dolgozni, sokszor pedig sem ajándék vásárlására vagy készítésére, sem lelki felkészülésre nincs idő.

Ha idén Nálad is hasonlóan várod a szeretet ünnepét, azért legalább egy dolgos nap végén, este próbálj lazítani egy kicsit!

Én ma délután, az edzésről hazaérkezve csináltam végig a következőket:
  • zuhanyozás finoman radírozó mandulás natúr szappannal
  • sarokreszelés, krémezés
  • alapos hidratálás shea vajas Dove testápolóval
  • arctisztítás Nivea krémes arclemosóval
  • házi arcmaszk (túrós-mézes pakolás)
  • kézradírozás durva szemcsés Balea arcradírral
  • kézkrémezés (Sanatopic krém)
  • köröm lakkozás áttetsző körömerősítő lakkal

Tipp: Vigyél be a fürdőbe a kedvenc zenéidet, akár karácsonyi dalokat is választhatsz! Készülődés közben ez segít majd kikapcsolódni!

Te hogyan készülsz?

7 megjegyzés:

A karácsonyra hangolódni nem könnyű, az utóbbi két évben vagy 25 vagy 26 estétől reggelig dolgoztam (szerencsére szent este nem) idén legalább idén itthon leszek. Ajándékvásárlásra mindenkinek van ideje, nem kötelező az utolsó 2 hétre hagyni, meglehet venni mindent hetekkel akár hónapokkal korábban+lehet kézzel is gyártani dolgokat ha valaki még nem dolgozik és nincs pénze. Kül. amire akarjuk arra van időnk... így van ez az ajándékokkal is. Aki meg az utolsó napon futkos ajándékok után és azt veszi meg amit még a polcon talál, annak igazán mindegy h. mit szól az ajándékhoz az aki kapja... ennyi erővel hagyhatná is az ajándékot és adhat pénzt annak akinek szánta, akkor legalább olyasmit vesz rajta amit igazán szeretne, nem olyat ami "jutott".

Én tegnap már elkezdtem magammal foglalkozni. :) A sarokreszelés és lábujjkörmök festése, stb. vasárnap még sütök pár egyszerű és gyors sütit, aztán jöhet a hajfestés,körömfestés, stb. Az ajándékok már rég becsomagolva. Szóval lazítás van. :D Egyedül azt nem tudom, hogy milyen sminkem legyen.. :(

Névtelen, szerintem nem biztos, hogy mindenki azért hagyja az utolsó napokra a bevásárlást, ajándék készítést, mert nem fontos számára az, akit megajándékoz. Én úgy vettem észre, már nem jellemző, hogy az utolsó napokban már csak a "maradék" termékekből lehet válogatni. Olyan nagy a kínálat, hogy mindenből 10x annyi van, mint amennyit megvásárolunk. Az ajándék készítése jó ötlet lehet, de csak akkor, ha valaki elég kreatív és ha a megajándékozott kedveli az SK készített dolgokat. :)

Igen, ez tényleg fontos, mert sokkal jobban érezzük majd magunkat a bőrünkben. Legalábbis én igen :D Én is ilyesmiket szoktam csinálni, mint amit leírtál, kivéve a körömerősítő lakk, mert nekem az a problémám, hogy TÚL erősek, csak kínlódok néha :D Amíg viszi az olló/reszelő, addig nem akarok körömlágyító cuccokat venni rá :D

Ancsa, azt hiszem, nem kell túlzásba vinni az "ünnepi sminket". Én mindig arra gondolok, hogy ha totál ki lennék pingálva, jókat derülnék később a felvételeken, valahogy "nem én lennék". Nem az, aki általában. De ez mindenkinél változó. Aki hétköznap is full sminkben (pl. műszempilla, erős szemsmink, élénk rúzs...) járkál, annak nyilván az a megszokott. :)

Viki, cseréljünk!!! :)))

Én majd holnap tudok csak :) főzés után :)

Megjegyzés küldése