2012. december 31.

Kedvenceim 2012-ben


Több blogban is olvastam az év kedvenc termékeiről, most az én listám következik.

Smink

Arcápolás

  • Eveline arckrémek: éjszakai és nappali változatokat próbáltam és bevált eddig mindegyik. Jó áron kaphatók, a hatásukkal pedig elégedett vagyok. Több tesztet is olvashatsz róluk a blogon.
  • Túrós-mézes arcpakolás: házi szer, nem kész termék, de nekem nagyon bejött. Érdemes kipróbálni, hiszen olcsó és egyszerű!

Testápolás

Hajápolás

Divat

  • Lenvászon blézer: télen, a kabát alá mondjuk ritkán van kedvem felvenni, de amúgy nem csak nyáron viselem, pl. ebben voltam a céges karácsonyi bulin is :)
  • Fekete válltáska


Ezzel a rövid kis visszatekintővel kívánok most mindenkinek jó bulizást vagy igény szerint csöndes ünneplést, bárhol köszöntsön is Rátok az új esztendő!

:DDDD







Egészségben, sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok!

4 megjegyzés:

Bogi, köszi, Neked is! :)

Alig várom hogy lehessen rendelni Yves Rocher termékeket :) annyira szeretném ezt a sampont kipróbálni! :) meg még jó pár dolgot tőlük:)

Thündérke, Nálatok nincsen Yves Rocher üzlet? Ha gondolod, akkor írj egy üzenetet és ha tudok, segítek (postázás stb.)!

Megjegyzés küldése