2012. december 30.

Ajándék ékszerek


 Őket kaptam karácsonyra. Soha ennyi ékszer nem várt még a karácsonyfa alatt. :) Talán pont azért, mert elég kevés kiegészítőt hordok.

A nyaklánc barna szalagokból és egy tűzzománc medálból áll. A medálon lévő virágminta nem igazán én vagyok, de a hátoldalának a színe nagyon tetszik, valószínűleg így (fordítva) fogom hordani! :)


A türkiz-ezüst karkötő azért volt meglepetés, mert gumírozott és az én extrém vékony csuklómra is passzol! Rikta az ilyesmi. :)


A bedugós fülbevaló szimpla, egyszerű, mégis elegáns darab. Nem tudom, milyen kő van benne, talán cirkónia, de mindegy is. Szépen csillog és mivel nem túl nagy méret, mégsem hivalkodó.


Neked melyik tetszik a legjobban? Milyen ajándék ékszernek örültél eddig a legjobban?

3 megjegyzés:

Az ilyesmi fülbevalókat nagyon szeretem, ezektől nagyobbat csak ritkán hordok. :) Én a karkötőket szeretem a legjobban egyébként, de simán elvagyok ékszer nélkül is néha :D

A 2. tetszik legjobban :)

Viki, a karkötőkkel csak a csuklóm "gyerek mérete" miatt vagyok bajban. :) Különben fura, de legtöbbször nekem se hiányoznak az ékszerek.

Elíz, köszi! :)

Megjegyzés küldése