2012. december 18.

Teszt: Eveline Olívaolaj+Q10 koenzim éjszakai ránctalanító krém


Most jutott eszembe, hogy erről még nem is írtam meg a tesztet, pedig már szinte teljesen el is használtam.

Az Eveline krémeket Rossmannban lehet üzembiztosan beszerezni. Az árára megmondom őszintén, nem emlékszem pontosan, de olyan 1000 Ft körül volt akciósan, ezért is vettem meg.


 
A csomagolás teljesen korrekt, a zöld-fehér szín jól jelzi az olivaolaj tartalmat. A tégely műanyagból van, jól záródik. Semmi extra, nekem megfelel.

A termék ígérete szerint a bőr feszesebb, hidratáltabb lesz és ez utóbbit magam is alá tudom támasztani. A ránctalanító hatásban nem hiszek. Sem ennél a krémnél, sem egyetlen másiknál, így ezt nem is firtatnám.



Normál, száraz és érzékeny bőrre ajánlják, ami számomra kicsit fura. Legalábbis azok után, hogy a legtöbb krém (még éjszakai változatban is) igazodik a bőrtípushoz. Úgy látszik, ez tökéletesen univerzális választás. :)

A krém kicsit zsíros, "nehéz", de hát egy éjszakai krémről beszélünk, ezért ez teljesen normális. A bőröm egyébként a textúrájától függetlenül viszonylag könnyen felszívja. Reggelre egész jó, puha, hidratált lesz tőle az arcom. Feltéve, ha használom... El kell ugyanis áruljam, hogy sajnos gyakran van, hogy elfelejtem. :(  Ahhoz képest azonban, ahogy régen odafigyeltem erre, még így is sokkal jobb a helyzet, hiszen már alig van az 50 ml-es tégely alján egy kicsi.

3 megjegyzés:

Szeretem én is az Eveline krémeket, utoljára a kaviáros éjszakait használtam el (most csak mangóvajjal nyomulok éjjel)

Ani, milyen mangóvaj? Teljesen szűz termék vagy valamilyen mangóvajat (is) tartalmazó krém?

Finomított mangóvaj, Koi drogériás.
Azóta nem használok éjszakai krémet, de nem is érzem, hogy hiányolna valamit a bőröm. Jó kis ránctalanító és a szeplőkön is sokat halványított.

Megjegyzés küldése