2011. november 20.

Vichy Nutrilogie 2.


Ahogy már tudhatjátok, erősen víz- és zsírhiányos a bőröm, amelyre elég nehéz megfelelő krémet találni. Próbáltam többfélét, volt, ami bevált, volt, ami nem. A jelenleg használt Nivea ár/érték arányban az egyik legjobb választás, de az eddigi kedvenc tagadhatatlanul a Vichy Nutrilogie 2.

Pár évvel ezelőtt volt szerencsém elhasználni belőle egy 50 ml-eset és nagyon meg voltam vele elégedve. Eszméletlenül jól hidratált, a gyakorlatilag folyton száraz, feszülő arcbőröm megnyugodott tőle és rendszeres használat után már kezdtem azt érezni, hogy már nem hogy nem száraz a bőröm, hanem inkább zsíros. Pedig a krém nem volt "túl sok", szépen és gyorsan felszívódott, ezt a már-már zsíros érzést a saját bőröm állagán tapasztaltam és bár tudom, hogy sokan pont ezért utálják a bőrtípusukat, én szörnyen örültem neki. :) A krém leírásában egyébként pont az szerepel, hogy a száraz bőrt fokozatosan normállá alakítja, és ez nálam tökéletesen működött is.

Egyetlen hátránya, hogy ha jól tudom, csak gyógyszertárban kapható (nem mintha egy patikát olyan nehéz lenne bárhol is elérni az országban...) és hogy viszonylag magas az ára. Ahogy néztem, most az 50 ml-es kiszerelés olyan 5-6.000 Ft körül van, ehhez képest pl. egy Nivea Q10-es 2.900 Ft most a DM-ben.

Találtam egy karácsonyi akciós Vichy csomagot, amelyben van egy Nutrilogie 2. krém (50 ml), egy NutriExtra krémtusfürdő (100 ml) és egy NutriExtra testápoló (100 ml).

Mindez összesen 5.490 Ft + 990 Ft postaköltségért megrendelhető itt.
Vagy 4.820 Ft + 1.000 Ft postaköltségért (átutalás esetén) itt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése