2011. november 10.

Kallos latte hajpakoló krém

Forrás: kallos.com
Engem is elért a Kallos-őrület. Kíváncsian vettem meg az első ilyen hajápolómat egy fodrászkellékesnél.


A csomagolása nem túl bíztató, mondhatnám, hogy minimál, viszont az nagyon pozitív, hogy ilyen nagy mennyiség! Rosszul érzem magam, ha valami 100 ml-es "mini" kiszereléssel találom szembe magam, mikor többet várok.

Első használat után azt tudom elmondani, hogy a krém egész sűrű, és az illata szuper, nekem nagyon bejön, hajmosás és szárítás után is érezni, sőt, még napok múlva is! Ez nálam nagyon jó pont!

A hajam (állapotához mérten) egyébként egész selymes, puha lett tőle. Remélem, néhány alkalom után is tetszeni fog a hatása.

És be kell vallanom valamit: elcsábultam a hajvasló irányába... :S Muszáj volt normálisan megjelennem hajmosás után és kénytelen voltam vasalni. :S Azóta is próbálom mellőzni és ezután is igyekszem.

1 megjegyzés:

Amit én használok, az majdnem ugyanez, a Serical latte pakolás. Eddig csak jó tapasztalataim vannak róla!!! :)

Megjegyzés küldése