2011. november 4.

Lovasok a városban


Mostanában nagyon divatosak megint a lovaglócsizmák és a valódi lovas nadrágra hasonlító nacik. Nos, én imádom a lovakat, némileg kapcsolódom is hozzájuk, lovagoltam is, úgyhogy én komolyan vettem a mostani trendet: ma konkrétan a fekete lovaglónadrágomban mentem dolgozni! :) Hozzá magasszárú, fekete csizma és egy hosszított fazonú hosszúujjú póló. Megjegyzem, a nadrág pamutos anyagú, gyakorlatilag olyan, mint egy fekete jeggings.

Ti bevállalnátok? :)

Pár ötlet hasonló stílusban...
Tetszenek a bricsesz fazonú gatyák is, de ez szerintem csak a nagyon magas, nagyon vékony lányoknak áll jól. Úgyhogy én maradok a szimpla, passzentos, ún. térdfoltos nadrágnál.

És nagyon tetszik az ilyen nadrág fehér ingfazonú blúzzal és kis mellénykével, de egy kockás inggel is jópofa!












0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése