2011. november 23.

Kérdezz-felelek


Gondoltam, talán örültök néhány személyes apróságnak tőlem, ezért jöjjön most néhány kérdés és válasz velem kapcsolatban!


Mi az, ami mindig van nálad?
Táska! Mikor milyen. De nélküle "meztelennek" érzem magam. Vagy csak szeretek belekapaszkodni, nem tudom. :)) Mindig ott van benne a mobilom, pénztárca, iratok, papírzsepi, rágó, mostanában pedig az ajakápoló is (Carmex).

Milyen sminkterméket használsz a leggyakrabban?
Egyiket sem. :) A legegyszerűbb alapsmink a kedvencem, ezt készítem a leggyakrabban, ha már sminkelem magam. Hidratáló alapozó (néha csak a szemhéjamra, nem is az egész arcra), bézs szemhéjpor a szemhéjra, fekete szemceruza és szempillaspirál.

Hajlandó lennél kimenni az utcára smink nélkül?
Hogyne, az esetek 90%-ában csak is natúr szoktam! :) Nem vagyok sminkfüggő és sajnálom azokat, akik igen.... :S Szörnyű érzés lehet, ha nem mered megmutatni az igazi arcod. A smink szerintem csak egy jópofa dolog, amelyre néha szükség van, hogy kiemelhessünk bizonyos dolgokat és elfedjük azt, ami nem olyan előnyös rajtunk.

Mennyi idő alatt készülsz el reggel?
Ha munkába megyek, akkor a fürdőben kb. 10 percet töltök összesen.

Mit ettél ma reggelire?
Néhány saját készítésű sajtos pogácsát és egy kis hibiszkuszos csipkebogyó teát ittam hozzá (cukorral, citrommal).


Ha kigyulladna az otthonod, milyen tárgyat mentenél ki onnan mindenféleképpen?
Azt hiszem, a hivatalos iratokat, ha van, akkor készpénzt. Ezek után természetesen a laptopom jönne.

Milyen zenét hallgattál utoljára?
Rádióban szólt Phil Collins: You'll be in my heart. Egyébként ezt még szeretem is! :)

Van példaképed?
Nincs. Sosem volt.

Melyik filmet nézted meg legtöbbször?
A holló. Gimis voltam, mikor bemutatták és akkoriban imádtam!

Lógtál valaha suliból?
Nem, soha.


Van kedvenc könyved?
Igen, az Alkonyat sorozatot nagyon szeretem.


Étteremben csak salátát csipegetsz vagy "minden, ami belefér"?
Az utóbbi! Azt eszem és annyit, amennyi jól esik.

Mit szeretsz csinálni szombat reggelenként?
Ébredés után ritkán lustálkodom, inkább felkelek és hamar megreggelizem, aztán indulhat a nap.

Korán kelő típus vagy?
Ez relatív, de nem szokásom magamtól délig aludni. Egyébként ha kell, bármilyen korán képes vagyok felkelni nagyobb gond nélkül.

Hova elutazhatnál bárhova, mit választanál?
Azt hiszem, Bora-Bora lenne a befutó. Oda ugyanis más módon valószínűleg soha az életben nem jutok el. :) 

Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?
Élből laptopot mondanék, de az nagy hülyeség lenne, hisz egy lakatlan szigeten hol van áram? :) Úgyhogy maradjunk talán a gyufánál. :)))

Mit csinálsz, ha kitöltötted ezt a tesztet?
Lezuhanyzom és tévézem még egy kicsit.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése