2011. november 2.

Búcsú a hajvasalótól


A hajam alapból enyhén hullámos, de pont annyira, hogy ha hagyom magától megszáradni, akkor kazalszerű lesz, ha szárítás közben kihúzom, akkor hullámos, ha pedig próbálom göndörre szárítani, akkor meg kirúgja magát... :S Nekem a sima, egyenes haj tetszene legjobban, ezért viszonylag sokáig használtam rendszeresen a hajvasalót... Eddig!



A hajszálaim nem töredezettek, inkább úgy mondanám, hogy a végük felé borzasztóan elvékonyodnak, emiatt ha már vállig érőre megnövesztem, elveszti a volumenét. Úgy néz ki, mint ha csak pár szál hajam lenne, pedig sok van. Ha rövidebbre van vágva, akkor ez nem gond, úgy sűrűnek tűnik, de én szeretnék legalább félhosszú (vagy még inkább hosszú) hajat. :S Tőlem lehetne hullámos vagy már majdnem göndör is, ha úgy szeretné, de igazából úgy látom, sehogy nem szeretné...


Nem maradt más, mint a vasalás, hogy valahogy kinézzen a fejem. Mondjuk kb. heti 1, max. 2 alkalommal vasaltam. Nem mondom, hogy ettől van, de a hajam elég ócska most. Igaz, vasalást megelőzően is hasonló állapotú volt. Mindegy is, a lényeg, hogy nem akarom tovább kínozni a hajam a vasalással, most megpróbálok leállni ezzel egy időre és a lehető legtöbbet megtenni azért, hogy kicsit szebb, erősebb és fényesebb legyen.


Nem egyszerű... Ma a reggeli készülődéskor is bedugtam a vasalót, hogy lesz, ami lesz, akkor is kivasalom, mert nem állt sehogy a hajam, miután megmostam és megszárítottam. Vagyis de: úgy néztem ki, mint egy 70-es, 80-as évekbeli tévébemondó. :) 

Végül, nagy kínszenvedés árán lebeszéltem magam a vasalóról és hagytam az egészet úgy, ahogy volt. És egy csattal összefogtam, ahogy tudtam (nem elég hosszú még a lófarokhoz).


Tehát küzdök derekasan és közben bízom benne, hogy talán lesz értelme...

1 megjegyzés:

ismerős a helyzet....nálam is ugyanez van, én sem tudok megválni a hajvasalótól... :( ha benézel a blogomba, kép is van róla.

Megjegyzés küldése