2011. november 9.

Vásároltam

Zoe (1490.-)

Tegnap és ma is voltam vásárolni a közeli használt ruha üzlet(ek)ben. Tegnap két szoknyát sikerült kiguberálnom, ebből a fent láthatóban voltam ma. :) Nem bírtam kihagyni...

Ti is mindig azonnal fel akarjátok venni az újonnan vásárolt cuccokat?

Topshop (1490.-)

Íme a második szoknya, mindkettő amolyan back to school stílus. :) Jó rövid mindkettő, de ez benne a poén.

A mai vásárláskor igazából csak hosszúujjú pólókat szerettem volna nézni. Szürkét kerestem éééééés.... csodák csodájára találtam is!!!! Ilyen is borzasztó ritkán esik meg velem.

Atmosphere, basic szürke (850.-)
Atmosphere, mályva (850.-)
Nagyon jó anyaga van mindkét pólónak, vékonyak, de strapaíróak. Nem szeretem azokat, amelyeknek nagyon pamutos az anyaga, mert nálam ezek mindig deformálódnak a mosások során. Ezek, amiket most szereztem be, inkább elasztikus dzsörzé anyagúak - már ha jól mondom...
És a leges-legjobb: kaptam barna bokacsizmát!!! Egy újonnan nyílt, kínai cipőket, zoknikat, harisnyákat árusító boltban találtam.

kínai cipőbolt (4990.-)


Ez a kistáska volt a csizmához a kiindulási alap (még szeptemberben vettem), nagyon tetszett a színe és szerettem volna ehhez hasonló cipellőt.

Háda (690.-)

Együtt a kettő... Szerintem színben egész jól passzolnak! :)

4 megjegyzés:

A csizma és a táska nagyon jól néz ki!

Kedves Fanni!
Megnéztem a megjegyzéseknél a spam fiókot és valamiért oda került a bejegyzésed, szóval megoldódott a rejtély! :) Lehet, hogy az én kommentjeimmel is ez történik???
És hogy érdemben is válaszoljak: köszi a hozzászólásodnak, örülök, hogy Neked is tetszik az új csizmám és a táska!

Klassz a csizma és a táska:) Nagyon szeretem ezt a színt!

De nekem is így szokott kezdődni: van egy övem és hozzá kell egy cipő és egy táska is:) Nincs megállás :)

Szia Mia!
Köszi a visszajelzést és igen, gombhoz a kabátot! :))

Megjegyzés küldése