2012. augusztus 4.

Vásároltam


Igazából nagybevásárlás volt tervben mára, de hát ki tehet róla, ha szembe jön egy (...két) olyan ruhaüzlet, ahol épp leértékelés van??? :D

Az Invázióban egy olcsó, lapos talpú, fekete szandált szerettem volna venni. Az persze nem volt a méretemben. Mivel azonban most minden cipőre 50%-os akció volt, gondoltam, körbenézek. És lám... Rátaláltam 1 azaz egy pár 37-es bézs színű magassarkúra! Ezt már hónapokkal ezelőtt kinéztem magamnak, már alapáron sem volt vészes, de mire rászántam magam, hogy megvegyem, már elfogyott. Ez az utolsó pár most nem tudom, honnan került elő, de nem kopott a talpa, nem hordta senki (tehát nem visszavitt darab). Most 1.250 Ft-ért az enyém lett! Menni ugyan nem nagyon tudok benne, de majd megtanulok! :)



A New Yorkerben is nagy leárazások voltak, egy csomó nyári cucc van most kitéve "fillérekért". Először ezt a fekete, kétrétegű muszlinruhát fedeztem fel. Sajnos csak 40-es volt belőle, de nem tűnt hatalmasnak (amúgy 36-os a méretem), úgyhogy felpróbáltam. Picit lazább, de mivel derékban gumírozott, ezért nem rossz. A kivágása kissé merész, de azt majd egy helyen észrevétlenül összeöltöm és akkor nem villan ki semmi, aminek nem kellene. Vannak övtartói is, egy vékony, színes övvel szerintem jól fog kinézni. Lenge darab, egy deka. 890 Ft-ért nem hagyhattam ott! Nincs is még ilyen nyári ruhám.


Ez a felső kifejezetten laza fazon, még a kis méret is meglehetősen bő, a nyaka pedig elöl ejtett, de szerencsére a kivágása nem eltúlzott, ugyanis én megőrülök tőle, ha a vállamon folyton lecsúszik a felső. :) Másokon tetszik, de engem zavar, állandóan igazgatom és nem túl komfortos érzés. Felül bézs, alul fekete, klassz anyaga van. 1.490 Ft-ba került.


A miniszoknyák között csak ezt a bőrhatású, kígyómintás tetszett csak meg. Volt még pár élénk, neonszínű, de azokkal nem vagyok kibékülve, nem az én világom. Először a legkisebbet próbáltam fel, hogy úgy mondjam, nem túl nagy... Épp le tudok benne ülni. Az egy mérettel nagyobb viszont csúnyán lötyögött. Ezért nagy bátran megvettem a kisebbet. :) Az ára most csak 890 Ft volt. Az új nude cipővel és a fenti felsővel sem lenne rossz összeállítás.

Ez a királykék kis pamutruha semmi extra, mégis nagyon megtetszett. Nemrég valahol próbáltam egy ilyesmi színt és nagyon megtetszett. Az akkor nem lett jó, de ez igen! Derekán azonos színű, horgolt öv van, ez a minta a ruha alján is visszaköszön. Nem túl szűk, deréktól lefelé kicsit bővül, kb. térdig ér. Ez is 1.490 Ft volt.



Körbenéztem kiegészítő-fronton is. Szandálok között nem volt olyan, ami tetszett volna, főleg a színeik miatt. A leárazások nagy hátránya pedig, hogy szinte az összes cipő csak 40-es vagy nagyobb méretben kapható akciósan. Ez a lenti fekete, pántos balerina is picit nagyobb, mint kellene, de nem vészes. Akkor is megér 890 Ft-ot, ha csak párszor veszem majd fel ősszel. Jó lesz hosszú nadrághoz, de szoknyához is.



A végére hagytam ezt a Topshop pólót, amit még pénteken turkáltam. Felül klasszikus tanktop fazon, de alul van egy kis passzéja. Vajszínű alapon nagyon vékony, arany színű csíkos anyagból készült. Ha jól rémlik, 680 Ft-ba került.


Van kedvenced közülük?

6 megjegyzés:

A fekete cipő lenne a kedvencem, de nem lett az sajnos. Volt a lábamon, de nekem kényelmetlen volt, nem vettem meg. NY tényleg utolsó árig akciózza a dolgait, de itt már csak az van a boltokban 2 hete ami senkinek sem kell igazán... .

Névtelen, nekem tök kényelmes volt a fekete cipő, remélem, használat után is ezt fogom mondani! :) Én örülök, hogy ezek a dolgok még ott voltak a boltban, mert nekem igenis kellettek! :D

A felül bézs, alul fekete felső nagyon bejön :)

Én is meg akartam venni ezt a fekete cipőt, de nem volt a méretemben már :( . Pedig felpróbáltam egy nagyot és kényelmes volt nekem is:) .

A cipő meg a póló tetszik a legjobban!

az a NewYorkeres ruci nagyon jó vétel volt!! holnap azt hiszem én is benézek hozzájuk :)

Megjegyzés küldése