2012. augusztus 13.

Keratinos hajegyenesítés


Ismét megpróbálkoztunk az egyenesítéssel: a fodrász, az Alfaparf és én.
Mint már említettem, mindenképpen szerettem volna hordható frizurát állandó hajvasalás nélkül. Nem az egyenességhez ragaszkodtam, hanem ahhoz, hogy valahogy kinézzen a fejem. Mivel nem akartam tönkretenni, így alig vasaltam az utóbbi hónapokban. Az első hajegyenesítő kezelésre egy kuponnal mentem, de sajnos ez nem hozott olyan eredményt, mint vártam. Rákérdeztem a fodrásznál utólag (képekkel illusztrálva), hogy vajon ezután tényleg így kell-e kinéznie a hajamnak? Készségesen megígérte, hogy megcsinálja megint, de most egy másik anyaggal. Ennek az ideje jött most el...

A cucc neve Lisse Design Keratin Therapy. Az Alfaparf termékeiről van szó, ezt legalább ismertem, nem úgy, mint az előzőt. A fodrász említette, hogy higgyem el, ez hatékony lesz, elégedett leszek az eredménnyel. Kicsit féltem, hogy ez sem fog használni, de belevágtam. Mit veszíthetek? Max. nem lesz egyenes a hajam, de hát eddig se volt az.

A kezelés menetéről videó itt:


A rövidfilmen szerintem a lánynak nem lett túl szép a haja, olyan, mintha zsíros lenne, de mint mondtam, már elszántam magam.

A mosás után felvitt egyenesítő szérum iszonyatosan büdös volt. Ecetszaga volt, amit nagyon utálok. :( Mondjuk más bajom nem volt, nem égett, nem csípett, csak büdös volt és számomra meglepően folyós állagú. Ecsettel kellett felvinni, de nem volt olyan sűrű, mint egy festék, inkább mint egy felhigított sampon. Ezzel a fejemen várni kellett 20 percet, aztán szárítás és vasalás. Ez utóbbi úgy "füstölt" vagy gőzölt, hogy csak na. Iszonyú maró, köhögésre ingerlő gáz szabadult fel közben. Én mondjuk nem éreztem, mert felfelé szállt, de szegény fodrász... :( Még egy mosás, majd pakolás következett, aztán a végső szárítás, csak simán, kézzel alakítgatva.

És láss csodát, a hajam egyenes lett! :) Lehet, már láttátok az "előtte" képeket, de gondoltam, így mutatom meg inkább, látványosabb lesz az eredmény:

hajam natúrban (hajszárító nélkül megszáradva)

1. egyenesítési próbálkozás után

mostani (2.) hajegyenesítés után

A kép este, vakuval készült, így nem igazán látszik, de a színe kissé kivilágosodott! Először azt hittem, én látok rosszul, de a fodrász megerősítette, hogy igen, a színéből kicsit kivesz ez az eljárás. Mondjuk a hajam festve volt, lehet, hogy ezt szívta ki... De kicsit így is világosabb barna lettem szerintem, mint az eredeti hajszínem. Egy árnyalat csak, az is inkább rézvöröses. Nem zavar, úgyis be fogom festeni majd, meg egyébként sem zavar. Viszont aki nem akar világosabb hajat, az tudjon róla, hogy ilyen is előfordulhat!

A hajam az utolsó szárítás előtt még nedvesen olyan puha volt, mint a selyem, de megszárítva kissé sprőd tapintású lett. Mondjuk nekem szárítás után mindig ilyen, kell neki pár óra, mire "magához tér". Utána már sokkal jobb. Láttatok már ilyet? :)

Nem tudom, mi lesz az első mosás után, de eddig bíztató a helyzet. Akár már most is lehetne vizezni, mosni, festeni, hajgumival összefogni. Nem igényel semmilyen extra védelmet.

Összességben elmondhatom, hogy elégedett vagyok végre! A fodrászlány továbbra is fogad vendégeket (ha jól tudom, kuponnal is) erre a kezelésre, ha valakit érdekel, írjon e-mailt, és elküldöm az elérhetőségeket. Merem ajánlani! Magát a kezelést is, mivel egyelőre nincs vele gondom (bár erről teljes biztonsággal majd csak az első itthoni mosás-szárítás után nyilatkoznék), másrészt a fodrászt is, mert nagyon készségesen és normálisan állt hozzám!

33 megjegyzés:

Köszi az új bejegyzést, már vártam! A termék ecetes szagából sejtem, hogy ez tkp. egy "negatív" dauer, így valószínűleg szőkített, erősen roncsolt hajra nem alkalmas. Mondta ezt a fodrász esetleg?
Én most letettem az egyenesítő próbálkozásokról. Erősen koncentrálok arra, hogy nőjön a hajam, hosszabban már jól néznek ki a hullámok. :)

Bátor vagy,hogy megint alá vetetted magadat egy ilyen eljárásnak. Már az első kezelés is nagyon roncsolhatta a hajadat. ezerrel pakold meg ápold most,hogy magához térjen.
És festés helyett használj tartós hajszínezőt,ha nincs sok ősz hajszálad.a színezőbe nincs ammónia és ugyanolyan tartós mint a festék. Fodrász kellék boltba dolgoztam évekig.

Borsi, a fodrász egy szóval sem említette, hogy ez az eljárás roncsolná a hajamat! Szó sem volt ilyesmiről, mondjuk mint látod, az én hajam nem szőkített.

LittleMucli, nem érzem magam bátornak, nem tudom, mitől kellett volna tartanom. Az első kezelés után konkrétan semmi nem látszott a hajamon. Sem az, hogy egyenes lenne, sem az, hogy roncsoltam volna bármivel is. :) A hajfestét nem viszem túlzásba, ami azt illeti, kb. kéthavonta szoktam csak, az nem gondolom, hogy olyan borzasztó lenne. Mivel nekem még a festék is iszonyúan kikopik a hajamból, így nem hiszem, hogy jól járnék a tartós színezőkkel. Korábban (tiniként) próbáltam, de 3-4 hajmosás után nem látszott belőle semmi.

Hú, én picit féltem a hajad.
Konty esetleg nem jöhet szóba? (mármint amikor úgy érzed, nem áll sehogy)
Tudom, hogy nem szereted a hajad, de szerintem fele annyira sem rossz, mint ahogy Te látod.
Neked dús hajkoronád van ahhoz képest, amilyen nekem évekkel ezelőtt volt.
Szívből kívánom, hogy elinduljon valami pozitív változás a hajaddal kapcsolatban, mert ha valaki tudja, milyen ez a kínlódás, akkor én tudom...

Ani, köszi, tudom, mennyi ideig tartott, míg jelentkezett a változás Nálad. De hála istennek bekövetkezett és most szép a hajad! Ez szuper dolog!
Kontyba nem futom felfogni, mert hátul rövid hozzá. Egyébként az összegumizást sem bírja, nem is szoktam gyakran gumizni, csak ilyen rugós csattal fogom fel, az nem "töri meg" annyira. De azt se szereti. :( Amit meg főleg rühellek: oldalt, felül, elöl millió babahaj van, amivel semmit nem lehet kezdeni. Nem nőnek meg, csak szállnak folyton...
Kicsit belefáradtam. Próbálom a lehető legjobban kímélni, de tökmindegy neki. Ugyanilyen volt akkor is, mikor évekkel ezelőtt leszivattam róla a fekete festéket vagy mikor rendszeresen (igaz, nem napi szinten) vasaltam és most is ilyen, mikor hónapok óta nem vasalom, hanem ápolom, ha lehet, nem is hajszárítózom, odafigyelek rá. Szóval mintha totál mindegy lenne... :( Nem tudok mit kitalálni. Így legalább nem kel vele túl sokat foglalkoznom. Egyenes, és kész.

Jaj, sajnálom...
Nem tudom, milyen sampont használsz, gondolom próbáltál többfélét is.
Más nem jut eszembe, csak a szokásos: doki, hátha belső probléma okozza, bőrgyógyász, vitaminok, szilikonmentes termékek, fejbőrmasszázs, rici.
Remélem, javul idővel

nagyon jó lett a hajad!!! én is gondoltam már rá erre a fajta egyenesítésre, mert hasonló gondom van a hajammal mint neked, de eddig nem mertem rászánni magam, mert eléggé féltem a lassan hátközépig érő hajamat. Arról nem is beszélve, hogy festett fekete vagyok, és most hogy te is írod, hogy a színét is kiszedi....hát nem tudom, szerintem hanyagolom.

Végre! Örülök, hogy sikerült! :)

Szia!

Én is gondolkodom ezen a kezelésen, érdekelne, hogy neked még mindig egyenes -e a hajad illetve, hogy milyen tapasztalataid vannak ennyi idő elteltével? :)
Köszi

Szilvi, jelentem, azóta is egyenes a hajam! Állítólag olyan 3 hónapig tartós, főleg ócskább, festett, roncsolt haj esetén. Vicces, hogy többen mondták, hogy biztos tönkretette a hajam a kezelés, közben pont azt vettem észre, hogy utána jóval kevésbé hullott és mintha fényesebb, selymesebb lenne a hajam, mint előzőleg! Egyenesíteni egyáltalán nem kell, csak az alját szoktam néha megpróbálni egy irányba szárítani hajszárítóval, de ennyi. Hozzáteszem, szilikonmentes termékeket használok, de semmi egyéb extra. Tehát nekem úgy tűnik, bevált a dolog!

Köszi szépen a választ, ma én is rászántam magam és tök jó lett! :)

Szilvi, örülök, hogy rászántad magad és azt még jobban, hogy tetszik az eredmény! :) Szuper!

Sziasztok! Bea vagyok és fodrász. Én is alkalmazom a LDKT-t és minden kétkedőt megnyugtatok: ez direkte a roncsolt, száraz, sprőd és fénytelen hajra lett kitalálva és csak "mellékhatása" a simítás! Ez nem egyenesítő folyamat! A világosodás miatt se kell félni, m közvetlen a kezelés után lehet festeni! Szóval ha elégedetlen vagy a hajad minőségével akkor bátran vágj bele,m ez NEM ÁRT a hajadnak, sőőőőt! Még meg is hálája a haj! Semmilyen különleges utóápolást nem igényel a haj csak kezeld ugy ahogy szoktad! Akár a kezelés után feltűzést/kontyot is lehet készíteni minden további nélkül! Szóval én mint szakember, csak ajánlani tudom!
Mindenkinek további szép napot!:)

sziasztok!ezt otthon is elvégezhetjük magunknak?hol vásáolhatok ilyen hajegyenesítőszert?és mennyibe kerül?köszi

Vitney, nem vagyok szakember, de nekem speciel nem tűnt túl bonyolultnak az eljárás, lehet, hogy otthon is egyszerűen meg lehetne csinálni. Sajnos azonban nem tudom megmondani, hol kapni ezt a terméket, lehet, hogy csak fodrászok jutnak hozzá? Vagy lakosság számára is elérhető? Fogalmam sincs, ha esetleg valaki tudja a választ, akkor árulja el!

Én most szombaton csináltattam meg ezt a kezelést és eddig nagyon elégedett vagyok. :) Bár az otthoni mosás még nem volt meg, de megkaptam ajándékba (1. vendégként) a termékhez való sampont és balzsamot, ami meghosszabbítja az egyenesítés hatását. Remélem ezek után is egyenes marad, mert nekem ez a lényeg, a pára nagyon sok bosszúságot okozott nekem és ezt elégeltem meg. A hajammal más szempontból nem volt probléma, de így is simább és puhább lett a kezelés után. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert életemben először maradt egyenes a hajam úgy, hogy esett az eső és párás volt a levegő! :)

Ma csináltattam meg a kezelést. A hajam elötte töredezett, elvékonyodott volt, szóval borzalmas. A változás, hogy sima egyenes lett a hajam, viszont teljesen eltüntetni, hogy a hajam vége töredezett, természetesen ezzel a kezeléssel teljes mértékben nem lehet, de SOKKAL jobb lett a hajam minősége. Egy gondom van, én festett szőke hajamat, sárgára szívta, így festenem kell majd. De ha az első mosás után is ilyen lesz, akkor nagyon elégedett leszek.Ajánlom mindenkinek, csak a színváltozással számolni kell!

Áruld el kérlek, miért fontos, hogy ezekben a termékekben ne legyen szilikon. Olvastam az egyik bejegyzésben is, hogy ebben nincs.. egy másik kiegyenesitett hajra szánt samponban is, hogy ohne silicone...
Miért számit a hajnak, hogy van e benne, vagy sem. És milyen most a hajad? ;)

Judit S, a szilikont tartalmazó termékek hajra, fejbőrre gyakorolt hatásáról sokan és sok helyen írtak és bizony megoszlanak a vélemények róla.
Én Aninál olvastam róla bővebben (http://bankanita.blogspot.hu/2012/01/szilikonmentes-sampon-balzsam.html) és mivel Ő nem használ szilikonos hajápolókat, gondoltam, teszek egy próbát.
A hajam jelenlegi állapotáról utoljára itt írtam, itt említettem a szilikonmentes próba eredményét is: http://www.doodoogardrobja.blogspot.hu/2012/11/oszi-hajapolasi-rutinom.html
Ami az egyenességet illeti: ezzel igazából azóta nincs komoly gondom. Mondjuk azóta kicsit nőtt már a hajam és az is lehet, hogy a hossza miatt eleve jobban kiegyenesedik. Nem tudom. Mindenesetre azóta sem használok hajvasalót! :)

Névtelen, örülök, hogy bevált a dolog! :) Igen, a kis színváltozást (nálam a képeken is látni talán) valóban érdemes számolni!!! Ha festeted a hajad, akkor talán kevésbé problémás (újrafestés és kész), de akinek természetes a hajszíne, annak biztosan nem mindegy.

Érdekel valakit a lisse deign keratinos terápia rendszer? sampon+keratin+hővédő+hajkondicionáló. mind a 4 fázis megvan.

Névtelen, el szeretnéd adni? Akkor szerintem írj ki egy e-mail címet, hogy hol lehet jelentkezni érte!

Igen, el szeretném adni, jelentkezni és ajánlatot tenni itt lehet:
nephros@freemail.hu
köszi

Üdv!

Úgylátom még él a fórum, úgyhogy szeretném megosztani a tapasztalataimat én is ezzel a termékkel kapcsolatban. Nekem szörnyen száraz, töredezett és sprőd, seprűs a hajam.Ja és persze minden csak nem egyenes. Én először tavaly augusztusban próbáltam ki a Hajas féle Brazil Cacau nevű terméket amivel nagyon meg voltam elégedve. Valósággal csodát művelt a hajammal, teljesen megszelidítette. Lett egy fajta természetes esése ( ami nekem sose volt mert rettentően erősszálú, merev a hajam), fénye és olyan puha és síma lett hogy el se akartam hinni,hogy lesz még ilyen a hajam. Ez kb 2,5 - 3 hónapig tartott. Mivel nem egy olcsó eljárás ezért nem tudtam rögtön újra csináltatni. Most lett rá pénzem. A helyzet az hogy én Kecskeméti vagyok és itt senki nem csinálja a Hajas félét amiért az első alakalommal Monorra mentem. Rátaláltam erre a Lesse Design nevűre, ezzel foglalkoztak itt is többen, hát gondoltam kipróbálom. Óriásit csalódtam... Miután kijöttem a fodrásztól, első utam a zuhanyzóba vezetett hajat mosni mert ragadt a hajam. Azóta szó szerint minden hajmosáskor ( vagy ha csak vizes lesz a hajam) irtó büdös, konkrétan csatorna szaga van ami elmúlik ha megszáradt. Durván törik, és olyan száraz mint még eddig sose. Lehet, hogy ez a termék sok mindenkinek bevált, de itt is vannak kivételek. És mielőtt megkérdezitek, saját magam bizonyosodtam meg arról, hogy valóban azt kaptam.

Láttam, hogy valaki felhozta az otthoni felhasználás ötletét. Hát ez nekem is eszembe jutott, de nem találtam túl jövedelmezőnek mert konkrétan mondjuk a hajas féle alap csomag 134.000ft. Ezt is annyiért csinálják a fodrászok mint a Lesse Design-t, úgyhogy gondolom az anyagárban túl nagy eltérés nincs.

Viki, nyilván mindenkinek máshogyan viselkedik a haja, az enyémnek nem lett semmi baja a fent említett egyenesítéstől. Egyébkét azóta sem voltam hasonlón és még mindig jóval kezelhetőbb és egyenesebb a hajam, mint előzőleg volt! :)
Brazil kakaós verziót nem próbáltam még, de én is jókat hallottam róla, mint ahogy Te is mesélted.
Nekem most egyelőre nincs szükségem egyenesítésre, ezért nem is gondolkodom otthoni szett megvásárlásán, de lehet, hogy van, akinek megéri, mert mondjuk 2-3 havonta menne egyenesíttetni.
Remélem, sikerül megcsináltatni azt az első kezelést, amitől szép és egészséges kinézetű lett a hajad!

Sziasztok.Én(-jobban mondva nővérem Pesten,azt hiszem Alfaparfos fodrász szaküzletben) most vettem meg a Lisse Designe 4 fázisát,37 ezer ft volt,és megpróbálom valamelyik nap saját magam megcsinálni,youtubon találtam egy videót a menetéről,elég egyszerűnek tűnik.Nagyon remélem,hogy nem fogom elrontani,és szép eredménye lesz.Szerintem így olcsóbban kijöttem,hogy megvettem a terméket,mintha fodrász kér el érte 15-20 ezret egy alkalomért... :)

Utolsó, meg tudnád adni a címet, ahol meg lehet venni 37 ezerért a 4 fázist?

Sziasztok!

Remélem még él a fórum és nem írok feleslegesen! :)

Én is a napokban szeretném megcsináltatni ezt a kezelést, de be kell valljam egy kicsit én is tartok tőle. Nem festett a hajam, és mindig is vágytam arra hogy kicsivel világosabb legyen, szóval ettől nem félek. Ahogy fentiekben is említették büdös volt a kezelés alatt és utána is a haj. Ez mennyire volt jellemző a többieknél? Meddig tartott?
Ha kupont veszek mennyire fontos, hogy olyan helyre menjek ahol nagy a szakértelem?
Előre is köszönöm válaszaitokat!:)

Kicsit büdös volt közben, de számomra kibírható.
Nekem sajnos nem vált be... Tény, hogy sok és vastag szálú hajam van, de akkor is azt mondták, hogy egyenes lesz magától... Hát nem lett, amíg a fodrász megcsinálta okés, de utána olyan, mint volt. Esetleg kicsit fényesebb.
Ja, és pedig elvileg a brazilossal csinálták....

Sajnálom, hogy nem vált be. :( Brazil kakaós egyenesítést még nem próbáltam, így arról nem tudok érdemben írni.

Sziasztok! Én az elmúlt napokban csináltattam meg, keratin terápia céljából mert feketéből lettem szőke és nagyon tönkre tette a hajam. A fodrász kifejezetten ajánlotta roncsolt hajra (utóbbi az Alfa oldalán is olvasható). Úgy döntöttem bele vágok, mert szeretném visszanyerni hajam egészségét. Az első nap úgy tűnt hogy tényleg nagyon sokat segített, egyenes is lett, már majdnem örültem hogy végre valahogy ki fog nézni a hajam. Aztán az első hajmosás után semmi brutális hidratációt nem éreztem a hajamon, körkefével kellett kiszárítanom, tartása nulla, az összkép nem túl rózsás. Mivel nagyon besárgította a hajam ezért bekellett festenem a tövét mert rettenet sárga volt. (a végét nem festettem, ezzel is már kímélem a hajam). A tapasztalatom hajfestés után, hogy a hajam teteje borzasztó állapotban van, rosszabb mint előtte, olyan vatta szerű lett. (itt a legrosszabb a minősége a hajamnak)
Összegezve, akinek nagyon száraz és roncsolt haja van annak NEM ajánlom, hiába kábítanak, hogy a leglátványosabb eredményt roncsolt hajon érnek el.
Remélem tudtam a kis történetemmel segíteni valakinek.

Megjegyzés küldése