2012. augusztus 22.

Teszt: Alterra gránátalmás sampon és balzsam


Sok helyen, sokaktól hallhattál már a szilikonmentes hajápolókról. Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy beválik nekem is, de mivel most fogyott el a másik samponom, most ilyet vettem.
Hozzáteszem, a korábbi is szilikonmentes volt (Syoss), de az a választás nem volt ennyire tudatos. Most viszont direkt választottam ezt a márkát.

A gránátalmás változat fehér-bordó színben pompázik, és mint láthatjuk a képen is, aloe verát is tartalmaz. Kicsit kis méretű a flakon, a szokásosnál kevesebb, 200 ml van csak benne, ennek köszönhetően némileg drágább, mint a szokásos drogériás termékeké (kb. 650 Ft volt, ha jól rémlik).

A sampon illatát én kifejezetten utálom, számomra nem kellemes, de ez ugye ízlés dolga. Nehezen tudnám bármihez is hasonlítani, nekem semmilyen gyümölcs vagy virág nem jut róla eszembe. De sebaj, ez legyen a legkevesebb, ha amúgy hatékony!

Az állaga elég sűrű, majdnem zselés és átlátszó. Viszonylag kis mennyiséget használok belőle (spórolok vele), de az én hajamra egy kb. diónyi mennyiség bőven elég. Nem habzik túl jól, de nem vészes. Én csak egyszer szoktam megmosni vele a hajam, így is teljesen jól teljesít, vagyis kellően tisztít. Mondjuk olajos hajpakolás után még nem tettem próbára, de gyanítom, akkor mindenképpen kellene egy második samponozás is - ahogy más terméknél is.

Alterra gránátalmás balzsam



Az azonos nevű balzsamot is megvettem, mivel együtt szerettem volna kipróbálni a kettőt. A két flakon valójában csak abban különbözik egymástól, hogy melyik hol nyílik. Ez is szintén 200 ml és árban hasonló a samponhoz.

A balzsam illata talán kicsivel jobb, de még így sem mondanám kellemesnek. Ez már egy sűrű, majdnem krémszerű állagú termék, ennek ellenére szépen el lehet oszlatni a nedves hajon.

Általában csak 2-3 percig hagyom hatni, nincs türelmem tovább várni, de így is azt tapasztalom, hogy öblítés után tök selymes a hajam.

Hajszárításnál nem tapasztaltam semmi különbséget, nekem nem gubancolódik a hajam, mindig szépen fésülhető, így ebben nincs változás. Amit érzékeltem, az viszont az, hogy mintha kissé kevésbé hullana a hajam és talán egy egész kicsit hidratáltabb is, mint volt. Hogy ez most a samponnak és a balzsamnak köszönhető-e vagy a hajegyenesítésnek (amiről itt írtam), esetleg az azt megelőző hajszerkezet újraépítő kezelésnek, nem tudom megmondani. Lehet, hogy túl sok tényező változott nagyjából egy időben, így nehéz különválasztani, minek milyen a hatása... De hát muszáj volt új sampont vennem. :) A lényeg, hogy pár hete használom már és eddig elégedett vagyok vele.

Próbáltad már? Neked bevált?

2 megjegyzés:

Én is ezt használom jelenleg, az egyik blogom olvastam ezekről a termékekről, és úgy gondoltam, ezt nekem is ki kell próbálnom!!! Én is írtam tesztet róla, ha érdekel megtalálod itt: http://diabeautyblog.blogspot.hu/2012/08/teszt-alterra-granatalma-vera-sampon-es.html
:) :)

Dia, megnéztem és tök érdekes, hogy Te is majdnem ugyanazt a hatást érezed a hajadon. :)

Megjegyzés küldése