2012. augusztus 8.

Fekete szandál


Nemrég konstatáltam, hogy nincs lapostalpú szandálom! Ez tarthatatlan volt...
Mostanában gyakorlatilag csak magasabb sarkú szandálokat, papucsot hordtam és rájöttem, hogy praktikus lenne egy egyszerű, kényelmes saru, pl. sétához.

Az elképzelésem alapból valami vékony pántos megoldás volt, olyan, ami a bokámat is körbeveszi, színben pedig feketét favorizáltam. Igaz, rájöttem, hogy min. 1 fekete és egy bézs/fehér cipő kell, mert a fekete sem jó mindenhez és nem árt, ha van egy natúr, bőrszínű is... Igaz ez a szandálokra, félcipőkre, balerinákra, magassarkúakra egyaránt.

Szóval valami ilyesmi volt az eredeti ötlet:


Több pánttól sem riadtam volna vissza.


A Nyugati aluljáróban járva véletlenül ráakadtam egy (számomra) új cipőüzletbe, ahol kínai piacon is kapható cipőket árulnak. (Mondjuk mindenhol azt árulnak... Itt viszont az árak is ennek megfelelőnek tűntek...:D )

Rengetegen voltak, és temérdek cipő volt (szandálok, félcipők, körömcipő...), ezer színben és fazonban. Megkockáztatom, nagyobb volt a választék, mint egy átlagos butikban.

Felpróbáltam egy pár olyasmi típust, ami az eredeti elképzelésemnek leginkább megfelelt, de azt vettem észre, nem kényelmes, ha csak pár vékony pántból és egy rugalmatlan talpból áll egy cipő. Csúszkált benne a lában, vágta a szíj... Úgyhogy gyorsan le is tettem erről a dologról.

Helyette viszont néztem mást és csodák csodájára pont abból a szandálból volt a méretemben, ami leginkább megtetszett. Kényelmesnek találtam, egész jól fogja a bokámat (mondjuk maratont nyilván nem ebben futnék...) és mivel csak 1490 Ft volt, azonnal el is hoztam. Fekete szandál kipipálva! :)

5 megjegyzés:

Olyan egyszerűek és nagyszerűek az ilyen szandik.
Tipikus "kevesebb néha több", jól néznek ki, főleg a 2.kép tetszik.
Nézz be hozzám, hátha találsz valami érdekeset!

http://bizsumania.blogspot.hu/

Nixon, pontosan, én is pont egyszerű fazont kerestem, semmi kő, semmi csilli-villi, masni, stb. Az enyémnek kicsit több a pántja, de azért még nem olyan vészes szerintem. :)

Na, de jó, hogy megtaláltad a tökéleteset :-)
Nekem fáj a laposban is a lábam. De a nude cipő tényleg kell, nem csak a fekete az alap!

Én is nemrég szántam rá magam, egy lapos talpú sarura, mert nincs egy lapos talpú cipőm se :D , de nem nekem valóak ezek, magasba érzem magam jól, az a kényelmes nekem :) ! Viszont a tiéd is tetszik! :)

Thündérke, érdekes, hogy Neked pont a magassarkú a kényelmes. Mondjuk mostanában én is egész jól viselem őket, főleg az egybetalpú változatokat. De azért hosszabb gyalogláshoz nekem a lapos az igazi. :)

Megjegyzés küldése