2012. szeptember 11.

Fűzd meg!


Az ősszel lassan előkerülnek a szandálok helyett a zárt lábbelik, köztük a tornacipők is.
Lehet színes cipőfűzővel viselni őket, de ha szimpla fehéret választasz, akkor sem kell lemondanod egy kis bolondságról!  Fűzd be sportcipődet kivételesen valami újfajta módszerrel, amit eddig nem próbáltál!

1. Párhuzamos vonalak

2. Tripla X-alakzat

3. Gyémánt forma

4. Cikk-cakk


Én először azt hiszem a gyémánt formát fogom kipróbálni! Ez szerintem főleg sötét cipővel, fehér fűzővel mutat igazán jól. Mondjuk jelenleg csak egy sötétbarna utcai sportcipőm van, plusz egy kék kockás, magasszárú tornacipő. Utóbbit tavaly vettem, de nem volt jó vétel. Talán egyszer volt rajtam, valahogy nem az én stílusom. Pedig ott, a boltban tetszett. :( 

Neked melyik a favorit?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése