2011. október 24.

Zselével erősített saját köröm

A körmeim sajnos eleve borzasztó vékonyak és törékenyek, sőt a körömágy is elég rövid, ezért úgy döntöttem, zselés erősítést csináltatok rá. Az eredmény nagyon meggyőzött, imádom, hogy nem kell folyton a körmeim tisztításával és a letörtek helyre hozásával bajlódni! Körömágy hosszabbított francia körmöm van, ami sokkal hosszabbnak mutatja az ujjaimat (picike kezem van ugyanis).

Nem szoktam semmilyen strasszt, mintát kérni a körmeimre, még a gyűrűsujjamra se. Másokon tetszik, ha visszafogott a díszítés, de én nem tudnám elképzelni magamon. Én szeretem, hogy most olyan a kezem, mintha nem is lenne rajta semmi műköröm alapanyag.

A zselés lakkozást is próbáltam, az nem jött be annyira. Maradok az egyesek által építettnek mondott saját köröm erősítésnél.

A forma jelenleg most mandula és a legutóbbi töltéskor elég rövidre csiszoltattam őket, de azt hiszem, hagyni fogom ismét megnőni őket kicsit és visszatérek ismét az eddigi, enyhén kocka fazonhoz.

Pár kép, ami tetszik nekem...

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése