2011. október 26.

Mit viszek a fitnesz terembe?

Múlt héten ismét elkezdtem edzésre járni, ami már nagyon hiányzott - tekintettel arra, hogy korábban napi több órát aerobikoztam. Most gőzerővel kezdtem bele ismét és némi izomláz ellenére sem hagytam magam! :)

Ti mit szoktatok magatokkal cipelni?

Nem is az edzés részébe mennék most bele (igaz, az is menne :P), inkább azt fejtegetem, mi mindent szoktam magammal vinni, ha edzésre adom a fejemet!

Hozzá tartozik, hogy sosem megyek sminkben a terembe, ha ki vagyok sminkelve, már induláskor lemosom az arcom, ezért sminklemosót (ami nálam olívaolaj :P) nem viszek magammal. Sőt, sminket sem! Hazafelé már többnyire örülök, hogy élek, nem hogy még sminkeljek is!

Tehát a sporttáskám tartalma:
  • aerobikhoz sport melltartó/top, (általában ujjatlan) póló, fitness nadrág, sportcipő
  • kis üveg víz
  • hajgumi
  • strandpapucs
  • tusfürdő
  • testápoló
  • törölköző
  • hajkefe
  • tiszta alsónemű a hazaútra
  • papírzsepi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése