2011. október 23.

Rövid bemutatkozó

Nyilván rájöttetek, hogy a fenti képen nem én vagyok. Akkor mégis miért ezt a fotót tettem ehhez a bejegyzéshez? Azért, mert a anyukám, a fodrászom és még néhány ismerősöm szerint hasonlítok Sandra Bullockra. Én ennek a megállapításnak határozottan örülök, de úgy gondolom, hogy csak szeretnék hasonlítani rá! :) Azért bizonyos értelemben igazuk van: színeinkben és karakterünkben azért van némi egyezés.

Akkor hát jöjjenek a tények... (Tudjátok, mint a mindenféle közösségi oldalak adatlapjain, amiket sose töltök ki. :))) Most is csak azért, hogy legyen valamiféle elképzelésetek rólam.)

Kor: 32
Magasság: 163 cm
Haj: középbarna
Szem: gesztenyebarna
Hobbi: hastánc, sütés-főzés, gasztroblogok, varrás, fitness, second hand üzletek :)


A természetesség híve vagyok leginkább, nem szeretem és magamon jelenleg nagyon nehezen tudnám elképzelni a "nagyon (láthatólag) mű" dolgokat, pl. tetoválás, szilikon mell, hidrogénszőke haj... Ennek ellenére a saját körmömön körömágy hosszabbított, francia műköröm van és a hajam is festve van. :) A körmeimről meg sem mondanád, hogy mű, ugyanis rövid és természetes, azért kellett erősíteni, mert sajnos a saját körmeim nagyon sérülékenyek. A hajam pedig korán őszül, ez ellen sajnos nincs más megoldás, csak az, ha az eredeti színemhez leginkább közelítő színnel befestem.

A bőröm és a hajam is borzasztó száraz, állandó hidratálást igényel. A bevált termékekről és módszerekről majd még ejtek szót a blogban később (hajápolás, arcápolás...).

Ami a divatot illeti, sokszor úgy érzem, nincs még kiforrott stílusom. Néha sportosan öltözöm, máskor meg eljátszom a gondolattal, hogy mi lenne, ha nőként lépnék ki az ajtón és olyankor kicsit csinosabb, "nőcisebb" cuccban indulok el otthonról. Ez totálisan hangulatfüggő nálam. Elvem: egy nő tréningruhában is nő! Úgy értem, az összes nő, akinek van kisugárzása.... :)))

Ha jobban belegondolok, szinte egyáltalán nem kötődöm márkákhoz, nem szokott befolyásolni egy termék neve, sokkal inkább az, hogy az ismerőseim (vagy ismerős bloggerek) milyen véleményt mondanak róla.

Imádom a természetet, a kutyákat, lovakat, a csokit, sütiket, a lasagne-t, az orientális stílusú zenéket. Igaz, nem sokszor volt rá lehetőségem az utóbbi években, szeretek utazni is. És nem csak külföldre! Szeretném felfedezni Magyarország tájait, imádok kirándulni bármely évszakban. Nem kifejezetten szeretek moziba járni, de otthon szívesen nézek romantikus filmeket, filmdrámákat. Nem vagyok egy könyvmoly, de ha ki kell emelni valamit, akkor Harry Potter, Joanne Harris és nagy kedvencem a Twilight! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése