2011. október 22.

Kedvenc: leggings

Eleinte idegenkedtem tőle. Meglehetősen sokáig. Nyáron bezzeg eszembe nem jutott volna lábfej nélküli cicanacit húzni! Még rövidebb változatot sem, bokáig érőt meg végképp nem. Most  pedig, hogy reggelente és estefelé már igencsak hideg van, rájöttem, hogy nem is olyan rossz dolog ez. :) Jobb később, mint soha...

Nemrég szereztem be két darabot belőle:

egy kissé fényes felületű feketét

egy farmer hatású kéket

Mivel egy szál vékony blúzban vagy tunikában megfagynék benne, olyan hosszított pulcsikat, kötött tunikát, miniruhát keresgélek, amelyek eltakarják a popsimat. Ez elvileg nem túl nehéz dolog, mivel alacsony vagyok, de jelenleg az összes pulóverem, kardigánom rövid fazonú... :S Ezen tehát még dolgoznom kell!

Mivel hordom majd a leggingseket?

nyáron színes muszlin vagy jersey tunikával

fehér blúzzal és övvel (vagy anélkül)

farmer miniszoknyával

miniruhával

hosszított fazonú pulcsival, tunikával

kockás inggel



Na és a cipő?
Én speciel balerinával nem szeretem. Általában lapos sarkúval sem igazán, de egy ilyen nyári saru még elmegy és nem utolsó sorban kényelmes.
Ami szerintem jobban megy hozzá:
  • lapos talpú, lábujjközi saru
  • magassarkú szandál
  • bokacsizma 
  • lovagló csizma

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése