2011. október 27.

Kívánságlista avagy levél a Jézuskának


Ti írtatok kiskorotokban a Jézuskának, hogy mit kértek Tőle karácsonyra? Én ebből valahogy kimaradtam és - roppant érdekes módon - mégis valahogy mindig azt találtam a karácsonyfa alatt, amire igazán vágytam! Azt hiszem, a Szüleim keze volt a dologban... :P

Most, hogy már nem Velük élek, azt hiszem, talán jól jön egy ilyen lista - biztos, ami biztos.


vastag, meleg zsenília zokni (fázós a lábam és télen jól esik ebben lenni otthon)


picit bordós árnyalatú, csillámmentes, barna körömlakk
ahol eddig láttam, ott vagy csillogós volt vagy túl vöröses


virág alakú kitűző, ami bármilyen szimpla topot, ruhát fel tud dobni


egy új, barna szempillaspirál (régiben már alig van)


valamilyen koncert vagy színházjegy


masszázsbérlet


kerámia bevonatos edény(ek), amelyben olaj nélkül sem tapad le az étel


bőr gyakorló cipő hastánchoz


szürke lábszármelegítő

Fekete/barna/szürke fülmelegítő


Ha eszembe jut még valami, bővítem a listát! :P

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése