2012. szeptember 23.

H&M és C&A vásárlás



Tegnap vásárolni voltam, pár dolgot be is szereztem, mutatom is, hogy miket.

Az első a C&A volt, ide igazából combzokniért, harisnyáért mentem, de észrevettem egy több színben is kapható leggingset. Igazából nem is harisnya, hanem farzsebes sztreccs nadrág. Volt belőle sötétkék, világosbarna, fenyőzöld és burgundi. Én az utóbbit választottam. Sajnos nincs övbujtatója, a dereka gumis, a jobb oldalán apró kis "szegecsek" vannak és hátul két farzseb. Olyan, mint egy szűk farmer.

Burgundi nadrág 3.590 Ft (C&A)
Inspiráció:







Ugyanott találtam egy kettes csomag 70 DEN-es harisnyát 1.990 Ft-ért. Többféle színváltozat volt ebből is, én most egy fekete+kékesszürkét választottam.

Harisnya 1.990 Ft/2 db (C&A)

Amit még kerestem, de itt nem volt, az a combzokni vagy lábszármelegítő. Ezért átmentem a H&M-be és ott találtam több fajtát is. A lány ruhák között is érdemes megnézni, ha valakit érdekel! Én ezt mondjuk a normál, felnőtt cuccok között találtam. A színe (melange szürke) tetszett meg, de voltak fonott mintásak, csillogósak és egyszínűek is. Combzokniból sajna csak egy fajtát (szimpla fekete) láttam és méretben az sem lett volt jó nekem. Hm, azt hiszem, ha lenne egy kis fonalam, simán lehetne kötni ilyen lábszármelegítőt. Persze ha már a fonalat is venni kell, akkor már nem biztos, hogy megéri...

Lábszármelegítő 1.490 Ft (H&M)

Inspiráció:






Láttam még egy Ugg típusú csizmát a C&A-ban, valami 2.700 Ft-ért, de nem tudom, mennyire tartós... Fekete, szürke, bézs és sötétbarna színben kapható, úgy néz ki, mint az alábbi képen, belül világos színű műszőrme van (ami jól össze is szöszölte a harisnyámat, mikor felpróbáltam).


Utóbbival van tapasztalata valakinek? Megéri megvenni? Mennyire ázik be télen, a hóban?

6 megjegyzés:

omg ilyen gatya kell majd nekem is, holnap be is nézek ♥ rég keresek ilyet, irtóra megörültem, hogy találtam nálad :)

Zsanett, örülök neki, remélem, kapni fogsz! Clockhouse márka, úgy keresd és persze majd számolj be, sikerült-e megvenni! :D

az UGG stílusú cipőnek gumis talpa volt? mert akkor szerintem tartós. A másik talpfajta viszont semmit nem bír, átázik, elformálódik.

Renii, nem tudom, milyen volt a talpa, nem is néztem, de ha visszamennék érte, meg fogom vizsgálni, köszi a tippet! Egyébként ha nem gumis, akkor milyen lehet még a talpa?

Én is szeretnék hasonló bordó nadrágot! És imádom a lábszárvédőket!

A bordó nadrágot én is megnézem! Ahhhm de tetszik!

Megjegyzés küldése