2012. szeptember 16.

Őszi cipők


Ma megláttam ezt a cipőt, fel is próbáltam és tetszett!
Természtesen nem hoztam magammal, pedig volt még a méretemben. :) Ilyenkor szeretek még kicsit morfondírozni azon, tényleg szükségem van-e rá és hogy valóban tetszik-e. Ezt mindig épp addig teszem, míg el nem fogy, mert mikor meghozom a döntést és visszamegyek megvenni, szinte mindig hoppon maradok. :))

Szóval a cipő a honlapon éktalpú körömcipőként szerepel. Szerintem nem körömcipő, de tök mindegy. Holnap még elmegyek egy kínai üzletbe, ahol elég nagy a választék, megnézem, ilyen típusú cipők vannak-e most ott. Mert ha vannak, akkor ott szerintem még olcsóbb. És ugyanúgy kínai mind (a Deichmann is).

Ez a típus is tetszett, valójában szép, burgundi színe van:






Felvéve viszont sajnos nagyon, de nagyon kényelmetlen. Olyan, mintha egy betonkalodában lenne a lábam. Semelyik irányba nem tágul, nem hajlik, szörnyű. :( Kár érte. Akit esetleg mégis érdekel, itt tudja megnézni.

A másik bajom ezzel a fazonnal az, hogy nagyon vékony a bokám és ami ilyen "magasan" záródik, abban a csizmában eléggé lötyög a lábam. Ezért tehát szerintem nekem előnyösebb egy alacsonyabb fazon (lásd: fenti őzbarna).

Esetleg még valami lapostalpú, kényelmes félcipő is szóba jöhetne őszre, mint pl. ez:



Tetszik a színe is (van piros és kék is belőle, az eredeti itt látható), próbáltam, egész kényelmesnek tűnt, egyedül attól félek, hogy túl vékony a talpa, ami nem túl ergonómikus és hogy esetleg be fog ázni, ha esik az eső. Persze egyik sem bőr (az előzőek sem), mondjuk ez engem kevéssé érdekel.

Egy őszi cipőnél számomra a lényeg, hogy hosszú távon is kényelmes legyen (evidens, mivel napi 8-10 órát kell benne lennem), másrészt, hogy pamutzoknival+farmerrel és harisnyával+szoknyával is fel lehessen venni, ha úgy adódik. Azt ugyanis utálom, mikor nejlonharisnyával kell felvenni egy cipőt. Utálom a nejlonharisnyát, de a nejlon térdzoknit is! :S Nejlonban lenni egy egész nap??? Brrrr, a hideg kiráz tőle. Néha muszáj, elegáns öltözékhez nem lehet zoknit venni, na de szerencsére nálam ezek ritka alkalmak. A munkahelyemen szerencsére nincs semmiféle dress code, legfeljebb csak megbeszélésre, tárgyalásra kell kicsit "kiöltözni". Azt viszont el lehet viselni.

Vettél már őszre cipőt magadnak?

5 megjegyzés:

Igen, egyelőre két párat, egy piros és egy nude-barna telitalpú (éktalpú-wedge?) cipőt a Deichmannban, de van még 2-3, ami nagyon tetszik :-)

Még nem vettem, pedig lassan kellene :) talán a következő hetekben eljutok vásárolni :)

PAncsi, 2 pár nem is olyan rossz! :)
Thündérke: van már kiszemelt? Ha igen, majd mutasd meg!

Én is épp ma posztoltam erről, de teljesen más cipőket válogattam.
Nézd meg, ha van kedved:

http://bizsumania.blogspot.hu/

Én is most találtam a kínaiban egy szuper cipőt, nézz be:
koktelpicsa.blogspot.hu

Megjegyzés küldése