2012. szeptember 22.

Félcipők őszre


Visszavittem azt az oxford stílusú cipőt, amit még hét elején vettem. Ő lett a cseretermék.
Az előzővel az volt a gond, hogy iszonyatosan erős műbőr vagy ragasztó szaga volt. 3 napig szellőztettem kint, de semmi. Utánaolvastam és legtöbb helyen azt olvastam, semmi esély rá, hogy ez a szag egyszer eltűnjön, ezért fogtam a blokkot és a cipőt, majd visszamentem a boltba.

Egy szó nélkül visszavették, még azt sem tudtam elmondani, miért szeretném kicserélni, máris mondták, hogy nyugodtan nézzek körbe és válasszak másikat helyette.

A nézelődés nem volt egyszerű, a bolt igen szűkös és valami istentelen sok vásárló van mindig, megmozdulni sem lehet. Plusz levegő sem volt, leizzadtam, az biztos. Mikor végre megtaláltam ezt a cipőt (és belőle a megfelelő méretet), mondtam is a pénztáros lánynak, hogy remélem, ezt nem kell majd visszahozni, mert ezt a nézelődést már nem élném túl még egyszer. :)

Eredetileg egy fekete, lapostalpút kerestem őszre, de nem pont olyan volt az elképzelés, mint amilyen lett belőle. Még egy fekete éktalpú sportcipőt is felpróbáltam (wedges), de nagyon nem tetszett magamon.

A választott egy kissé bakancs fazonú félcipő lett. Számomra egyértelműen olyan, mint egy lovaglócipő. :) Egyébként amolyan semleges fazon. Farmerhez, szaladgálni remélem, kellően kényelmes lesz!


Az kicsit zavar, hogy a talpa nem fekete, de hát... Volt belőle még egy csomó szín: beige, camel, khaki, sötétzöld, sötétkék, mustár sárga, piros. Ezekben a színekben sokkal jobban nézett ki ez a fazon, de mindenképpen szerettem volna egy fekete cipőt, mert őszre nincs olyanom!  Márpedig szerintem az egy basic darab.

Még előzőleg ugyanis vettem a Deichmannban egy barna éktalpú félcipőt, amit már mutattam nem sokkal ezelőtt. Szerencsére még volt belőle, mikor visszamentem.


Azóta már volt is rajtam, egész kényelmes, annak ellenére, hogy kicsit magas a sarka, nagyon jól bírom benne egész nap. Egyelőre nagyon kedvelem, azt hiszem, jó vétel volt.

7 megjegyzés:

Nagyon tetszik ez a fekete cipő, megkérdezhetem, hol vetted?

Nagyon tetszik a cserecipő! :) Szerintem még jobb is , mint az előző! :)

Phoenix, a Nyugati aluljáró szintjén, a WestEnd bejáratától jobbra lévő cipőboltról van szó. Üveges az egész külső fala, tele van cipős dobozokkal, nem nagyon lehet belátni.

Thündérke, köszi! Az előzőt mondjuk elfelejtettem lefotózni, de vmi ilyesmi volt: http://www.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/1b3/f/AAAADG0OsIYAAAAAAbP1_A.jpg?v=1322802663000
És irtó büdös! :D

abban a cipőboltba vetted ahol 2 nő az eladó, és kicsi a hely, és minden olcsó?:)))

Wiwussh, több eladó is van szerintem, a pénztárban is van 1-2 fő, plusz a bolt többi részén még pár lány. De igen, iszonyú kicsi a hely és a normál bolti árakhoz képest valóban olcsók a cipők. Kínai a tulaj. Ugyanazt kapod itt is, mint pl. a Józsefvárosi piacon. :)

Megjegyzés küldése