2011. december 30.

Karácsony 2011

Nos, itt az idei karácsonyfám, szerintem egész formás lett ahhoz képest meg főleg, hogy 24-én délután szaladtam el venni valami zöldet, amit díszíthetek! :) A fotón csak az ajándékok egy része látszik sajna.
És milyen ajándékokat kaptam? Időrendben végiggondolva:
  • ajándékutalvány, amely beváltható egy kozmetikai kezelésre (arc- és dekoltázsmasszás + ultrahang) - nagyon örülök neki, épp most gondoltam, ideje lenne már meglátogatni a kozmetikust
  • laptop hátizsák fekete színben, erre sem számítottam - meglepetés volt és ennek is nagyon örültem, igazán praktikus lesz, mivel a laptopomat naponta cipelnem kell és válltáskában ez elég nehézkes, majd' leszakad a vállam, hátam olyankor
  • digitális konyhai mérleg - a mechanikus változattal egyszerűen lehetetlen mérni...
  • kis méretű, kemény borítós jegyzetfüzet - nagyon jól néz ki, lesz hely benne a receptjeimnek
  • csokibarna körömlakk - Miss Sporty márka, már ki is próbáltam, áttetsző alapozóval és két rétegben kentem fel, tetszett
  • nagyméretű, valódi naranccsal készült tömbgyertya üveg alátéttel
  • Paulo Coelho naptár
  • ezen kívül kaptam még némi készpénzt is, amit arra fordíthatok, amire szükségem van, egyelőre vettem egy akciós Bruno Banani EDT-t, a többi résszel kapcsolatban még morfondíroznom kell, mi is legyen belőle... :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése