2011. december 16.

Virág kitűző - made by me



Jelentem, elkészült életem első SK virág formájú kitűzője! :) A bross ez alapján a videó alapján készült. Nektek hogy tetszik?

Ezeket használtam hozzá:

9 cm-es átmérőjű papír sablon
10 db bordó organza anyag karika
4 db arany organza anyag karika
1 db kisebb gyöngy
1 db 3 cm-es kitűző alap
tű, cérna
mécses vagy gyertya

A virág szirmaihoz előbb kivágtam egy vastagabb papírból a kör sablont, majd ennek segítségével egyenként az anyag köröket. A videón egyszerre vágja a lány az organza lapokat (összehajtva), de az én anyagom tiszta gyűrött volt és mivel nincs vasalóm :), inkább egyesével vagdostam a karikákat.
A videóhoz hasonló módon rakosgattam egymásra a rétegeket (2 bordó-1 arany), majd középen simán átvarrtam az összeset és felülre egy gyöngyöt rögzítettem. Mondjuk ez felesleges volt, mivel a gyöngy nem is látszik, de alapos akartam lenni... :) Mert mi van, ha mégis kilátszik? :D
Utána bevagdostam a karikákat, így alakultak ki a szirmok, ezután jöhetett az anyag széleinek olvasztása egy teamécses lángjával.


Végezetül a virág alsó (hátsó) oldalára - amit elég nehéz felkutatni, mert összepöndörödnek szépen a szirmok - felvarrtam a kitűző alapot. Nem használtam hozzá a többi brossnál alkalmazott filc alátétet, szimplán beleöltöttem a virág közepébe és kész.
Az anyagok előkotrásával, kivagdosásával, előkészületekkel, mindennel együtt kb. fél órán belül megvolt az egész. Ja és közben még telefonáltam is egyet! :)
Az árakról: anyag maradékom volt itthon, igaz, csak ebben a két színben, de szerintem ez nem rossz együtt. Amit egyedül vennem kellett, az a kitűző alap volt, 4-es csomagban vettem a Hobbiművész boltban, a 4 db volt 180 Ft. Tehát ha szigorúan vesszük, egy ilyen bross 45 Ft-omba került. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése