2011. december 11.

Vásároltam

NYC volumizing Show Time szempillaspirál
Bár korábban egy új, barna spirált szerettem volna, de rájöttem, hogy feketére is szükség van és a másik még kitart, úgyhogy maradt a fekete. :)

Rossmannban válogattam, első körben az ár alapján nézelődtem. A Lovely Pump up-ja volt még versenyben a kefe kialakítása miatt, de végül a NYC mellett döntöttem. Igazából nem mertem a legolcsóbb típust választani, de ahogy Fanninál azóta olvastam, talán azzal se lőttem volna mellé.

szempillaspirál keféje

Ma próbáltam ki először, eddig tetszik, szépen szétválasztja a pilláimat és szerintem kellőképpen fekete. Egyelőre úgy gondolom, nem bánom, hogy őt hoztam haza, rendszeres használat után majd kiderül.

Moyra, körömágybőr ápoló olaj, 690.-
Mivel még zselés körömerősítésem van, ennek ellenére a körömágybőröm nagyon ki van száradva, ezért is gondoltam, kéne rá valami. Néztem "márkásabb" műkörmös oldalakon, de ott jóval drágábbak voltak. Remélem, ez is lesz olyan minőség, mint azok. Elvégre az olaj az olaj. :) Majd még írok róla, ha már használtam párszor.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése