2011. december 16.

Új huzat edényfogó kesztyűre

Múltkor találtam otthon két ócska, szétégetett, elhasznált külsejű edényfogó kesztyűt. Mivel tavaly egyet már bevontam egy régi farmeremből származó anyaggal, gondoltam, ezt is "felújítom".
színt színnel szembe összegombostűzve a készülő huzat és az ócska kesztyű :)
Durván 10 perces munka volt, előszedtem a maradék farmer anyagot, ráfektettem a kesztyűt, körberajzoltam szappannal (ugye ezt kétszer, a két oldalához), majd ráhagyva a varrásszélességnek egy kicsit kiszabtam a formát.
Színt színnel szembe fordítva összegombostűztem a két anyagdarabot, majd varrógéppel kb. 1 perc alatt végigvarrtam - a megrajzolt vonalra kicsit ráhagyva, hogy biztosan beleférjen majd a régi kesztyű.
Az egészet kifordítottam és szimplán ráhúztam a régi kesztyűre. Azon a részen, ahol belebújok, nem is tisztáztam el (értsd: cikk-cakk varrással nem varrtam végig a szélét, ami amúgy azért lenne célszerű, hogy ne rojtosodjon ki az anyag), csak egyszerűen befelé visszahajtottam.
Így pár perc alatt lett egy új fogókesztyűm, ami még színben is megy a kék konyhához illetve a másik kesztyűhöz és ha ki akarom mosni a farmer huzatát, egyszerűen csak lehúzom és kész.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése