2011. december 8.

Vásároltam

Nyakbakötős top 200.-
Most nyilván meglepődtök, miért veszek télen nyakpántos topot. Megértem a dolgot! Hozzá kell tegyem, hogy pár napja hazautaztam a szüleimhez, vidékre és a városban van egy szuper kis turkáló, ahova ilyenkor mindig benézek. Az egyik helyiségben az összes cucc 200 Ft-ba kerül! Nos, ez a top is ilyen volt... Ennyiért ott kellett volna hagynom? :D

A további szerzemények:
hosszított póló 200.-




Mango Basic 200.-
Ez a két téli sapka nem vásárlás eredménye, hanem a Nagymamám hagyatékából való. Eddig nem is tudtam róluk, Anyu szedte őket elő valahonnan, én meg rögtön lecsaptam rájuk. Ilyen fazont kerestem amúgy is, mert a szimpla sapkáknál kicsit "lazábbak", nem nyomják le annyira a hajamat, de mégis elég melegek.

sapkák

3 megjegyzés:

Megjegyzés küldése