2011. december 23.

Nemszeretem!


Múltkor Viktória blogján olvastam egy bejegyzést, amiben azt taglalta, hogy mennyire rosszul sikerült a legutóbbi ruhavásárlása. Ennek legfőbb oka az volt, hogy nem talált - az amúgy teljesen normális méretére - megfelelő ruhákat. Nos, nekem a melltartó/fehérnemű vásárlás szokott hasonló élményeket okozni. :S

Mit mondjak, nincs szükségem "optikai tuningra", de mivel vékony vagyok, nehéz megtalálni a megfelelő melltartót... Nagy kosárméretek vannak persze, de ahhoz hatalmas mell alatti körméretek dukálnak. Kisebb méretben pedig szinte csak AA-A-B kosárral gyártanak melltartókat. Szerencsére már van néhány üzlet, ahol ezt kezdik felülírni! Viszont... Hiába van a méretemben esetleg melltartó, az is olyan, mintha egy mellprotézist vennék fel! Kb. 3 mérettel nagyobbnak mutatja a melleimet, ami számomra már mondjuk úgy finoman, enyhe túlzás...

Mint mondtam, én nem szeretnék fél kilónyi szivacsbetétet, mert egész egyszerűen nincs rá szükségem, de ezekből nem lehet ezt kivenni. :( Én tökéletesen elégedett lennék egy sima, de azért jó fazonú, merevítős változattal. De ilyenből a legtöbb helyen csak "nagymamás" típusúak vannak.
szerintem ez is szép, jó a formája és oldalt vannak a pántjai, kellően vékonyak is, így nem zavaróak

A másik, ami nagyon tud dühíteni: amikor a vállpánt a kosártól felfelé jó széles és csipkés, hogy még véletlenül se lehessen felvenni nyáron egy vékonypántos felső vagy ruha alá!

túl azon, hogy nem tetszik, ezt pl. hogy vennéd fel nyáron egy tophoz...?


ez szép, de trikó alá ez sem megoldás...
A pánt nélküli típusról már rég letettem, eddig akármennyit próbáltam, egyik sem jött be. Általában a formája iszonyú fura nekem (csúcsos, hegyes vagy eláll oldalt...) vagy gyakorlatilag semmit sem tart.
á, ez teljességgel esélytelen...
Arról pedig már tényleg csak zárszóként merek megemlékezni, hogy ne adj isten, találok egy jó méretű, fazonú melltartót, na de mi a helyzet a hozzá passzoló alsóval? Nagyjából semmi... Vagy nem szokott hozzá lenni bugyi vagy ha igen, akkor az is akkora, mint egy sátorlap, mivel nyilván arra gondolnak, hogy akinek nagyobb méretű felső kell, annak kell majd ekkora alulra is... Úgyhogy akinek mondjuk S-es és ne adj isten, pont tanga fazonra fájna a foga, az ismét hoppon marad...
falatnyi bugyi helyett sátorlap?

Tudom, sokan szeretnének minél nagyobb kebleket, ehhez segít hozzá a szivacs ill. a push up, de könyörgöm, mi van azzal, akinek ez nem kell???? És mi van azzal, aki mondjuk talál a méretére melltartót, de nem szeretne a póló alól kilógó, háromujjnyi vastagságú pánttal szaladgálni? Persze semmi. Megszoksz vagy megszöksz.

1 megjegyzés:

Hát igen, nekem is szenvedés a melltartó vásárlás :/ "D" kosár...

Megjegyzés küldése