2012. február 13.

Vásároltam - Bershka


Életemben először vásároltam a Bershkában. :) Természetesen jártam már bent korábban is, de soha nem tetszett meg ott annyira semmi sem, hogy megvettem volna. Most azonban több dolgot is hazahoztam (volna)...

Amit el is hoztam, az egy lyukacsos anyagú barna pénztárca. A bélése korall színű, ez látszik át az apró lyukakon is. Ez a megoldás fogott meg benne a legjobban. :) 1995 Ft volt, nem volt akciós, de amúgy is szerettem volna egy új tárcát és ez tetszett. Nem gyakran veszek magamnak pénztárcát! :) Eddig egyszer volt csak rá példa, de az is csak kényszer volt, mert a régit sajnos ellopták. Amiket amúgy eddig használtam, azokat többnyire szüleim szekrényének a mélyéből kotortam elő...



Bershka tárca 1995 Ft

Ezen kívül most a leárazott cuccok között találtam egy homokszínű viszkóz blúzt. Hosszúujjú, tök egyenes, kicsit hosszabb fazon, két zseb van rajta mell résznél. Alapdarab.


Bershka viszkóz ingblúz, 1995.-

Volt még egy nyári szandál is, ami nagyon tetszett. Fekete, gyékénytalpú fazon volt (lásd a lenti képen). Nem vettem meg (pedig egy pár volt már csak a méretemben), mert 2995 Ft-ot sajnáltam érte és azzal győzködtem magam, hogy még csak február van...

Bakker, lehet, hogy holnap visszamegyek érte! :DDD Nincs is fekete szandálom!


4 megjegyzés:

én visszamennék a cipőért :$

Szerintem is menj vissza a cipőért, nagyon szép, és az a típus még kényelmesek is:)
Egyébként megkérdezhetem melyik Bershkában vásároltál?( nagyon szép a pénztárca;-))

A Mammutban lévő üzletben voltam. És azt hiszem, ma vagy holnap visszamegyek a szandálért... :D Ha így lesz, drukkoljatok, hogy még ott legyen az az egy pár a méretemben! :)

Drukkolok :D Nekem az a kis kék rabolta el a szívemet:$ :D Pont menne a nyári táskámhoz:$

Megjegyzés küldése